la 21-11-2023 10:54 PM
Bună seara,
la 22-11-2023 05:54 AM
Salutare!
Această sesizare trebuie s-o trimiți către Orange, nu aici, unde suntem în mare parte tot clienți, ca și tine. Trebuie trimisă din secțiunea Contact, de unde primești imediat număr de înregistrare pe email, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
22-11-2023 07:53 AM - editat 22-11-2023 07:57 AM
Salut,
Din cate stiu, in caz de nefunctionalitate prelungita, se poate cere scaderea de pe factura urmatoare a zilelor de nefunctionalitate.
Dar asta, dupa cum zicea si Vio, catre Orange, din sectiunea de Contact, nu in Comunitate unde suntem peste 99% clienti.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor