Plata factura versus nefunctionalitatea serviciilor Tv
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-11-2023 10:54 PM
Bună seara,

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-11-2023 05:54 AM
Salutare!
Această sesizare trebuie s-o trimiți către Orange, nu aici, unde suntem în mare parte tot clienți, ca și tine. Trebuie trimisă din secțiunea Contact, de unde primești imediat număr de înregistrare pe email, adică de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-11-2023 07:53 AM - editat 22-11-2023 07:57 AM
Salut,
Din cate stiu, in caz de nefunctionalitate prelungita, se poate cere scaderea de pe factura urmatoare a zilelor de nefunctionalitate.
Dar asta, dupa cum zicea si Vio, catre Orange, din sectiunea de Contact, nu in Comunitate unde suntem peste 99% clienti.
