la 28-02-2023 02:49 PM - editat ultima oară la 28-02-2023 02:55 PM de DanielaH
Bună ziua, am abonament smart plus 15, și nu îmi merge Internetul la viteza 5g. Am telefon compatibil, sunt din București. Am sunat la 300 și de 3 săptămânii îmi spun ca se va rezolva. În fiecare zi ma suna și ma întreabă dacă s-a remediat problema. Nu pot sa spun decât ca sunt neserioși! Ce am citit pe comunitate, scria ca se rezolva. Le am spus despre activarea profilului 5G, și au zis ca nu știu nimic despre asta. Dacă știți altceva voi, va rog sa ma ajutați. Multumesc!
la 07-03-2023 11:37 AM
Da, e alt operator. Problema e o combinatie intre suportul oferit de operator si cel oferit de producator. Ambele trebuie sa fie acolo.
Ca idee, mai avem un topic similar in comunitate in care un user are 5G pe S22 Ultra dar nu si pe fratele mai nou S23 Ultra.
Deci, cum ziceam, fie ajustezi operatorul astfel incat sa fie suportat de telefon, fie schimbi telefonul. Momentan doar S22 Ultra pare sa functioneze (din ce am putut vedea in Comunitate), varianta cu soft Orange. Deci…fie Samsung nu a adaugat suport in soft pe S23-ul ala, fie Orange a adaugat, dar numai in versiunea comercializata de ei.
In experienta mea, as zice ca Samsung trebuie sa adauge suport. Si faptul ca e sau nu cumparat de la Orange are mai putina importanta. Daaar, in cazul asta specific, se poate sa gresesc.
De-aia ziceam eventual sa incerci si intr-un Shop un alt model cu SIM-ul tau. Daca merge, problema e telefonul (fie trebuie sa aiba o versiune mai noua cu suport pentru asa ceva de la Samsung, fie trebuie sa aiba soft customizat de Orange).
Ideea e ca Telekom-ul nu are 5G decat pe anumite telefoane. Cred ca abia de curand au inceput si ei. Vazusem undeva cateva modele de Samsung si cam atat... Nu mai gasesc pagina. Ce se intampla cu numerele transferate de la Telekom...? Nu stiu. Din cate stiu, infrastructura folosita este a Orange-ului, deci...teoretic ar trebui sa mearga. Dar e clar ca undeva se face o diferentiere.
Deci, cum ziceam, fie schimbi abonamentul, treci pe ORO, faci o schimbare de SIM si teoretic ar trebui sa mearga. Fie...schimbi telefonul. Dar cu ce...nu stiu. Cum ziceam, in afara de S22 Ultra, nu stiu sa mai fie si altele care ar avea suport 5G pe OROC.
la 16-08-2023 09:32 PM
Am incercat la un băiat de la Orange și în telefonul lui personal merge....nu știu exact ce telefon și dacă e luat de la Orange.
la 16-08-2023 09:39 PM
E irelevant (in 99% dintre cazuri) daca e sau nu achzitionat de la Orange. Daca in alt telefon merge, inseamna ca e totul ok pe contul tau. Deci…din nou, problema e la producator.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor