la 13-10-2022 09:44 AM - editat ultima oară la 13-10-2022 12:26 PM de GeorgianaD
Bună ziua, am un router în care aveam un sim Telekom, am primit sim de la Orange ( înlocuire) și nu am net. Precizez că routerul este Tenda primit de la Telekom. Am făcut reclamație la Orange, mă sună stau de vorbă cu ei, pe o linie proasta, pe care se aude foarte slab și se închide. Tot sunt sunat dar nu finalizez convorbirea. Am introdus simul în alt router de la ei și merge netul, ce pot face să beneficiez de internet, că de plătit îl plătesc.
la 13-10-2022 09:56 AM
Salutare!
Poate trebuie făcute din nou setările APN - net. În fine, ei știu mai bine, deci încearcă să găsești o cale de comunicare!
Baftă!
la 13-10-2022 11:54 AM
Routerul este codat in reteaua Telekom? La prima vedere asa pare. Poti face rost de o cartela de Digi/Vodaofne/Lycamobile/Benefito si sa o introduci in router? Ar verifica daca routerul este blocat.
Totusi, fa ce a recomandat Vio73: verifica setarile APN din router (cu cartela de Orange inauntru).
la 13-10-2022 12:03 PM
Am presupus că nu este codat în Telekom, că altfel trebuie schimbat routerul, dar nu este exclus.
la 13-10-2022 12:57 PM
Daca are o cartela de la o alta retea (orice cartela in afara de Orange si Telekom), raspunsul ar trebui sa-l vada imediat daca are routerul blocat sau nu). Din cate stiu, routerele cam vin blocate, din pacate.
la 13-10-2022 08:12 PM
Dacă este codat, eu zic să ceri un Huawei B 535, și este mult peste ăla. Sper să rezolvi!
la 17-10-2022 12:13 PM
@Mihael s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici de la ceilalți membri? Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor