la 05-04-2023 11:39 AM
De cand s-a introdus in grila Kanal D2, receptionez HBO2 fara subtitrare. s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
la 31-03-2024 10:08 PM
Trebuie să recunosc. Întâmpin aceeași problemă.
la 23-04-2024 04:04 PM
23-04-2024 04:20 PM - editat 23-04-2024 04:22 PM
Nu are treabă cu reinstalarea canalelor, vezi pe telecomandă la subtitrări sau din setările tv-ului. Trebuie să îi activezi manual subtitrarea pe anumite canale.
Trebuie să ai pe telecomandă, prin partea de jos, vreun buton pe care scrie ,,SUBT" sau ceva de genul. Apeși pe el și activezi subtitrarea.
Uite în poză telecomanda mea ( e în folie).
la 24-12-2024 04:46 PM
Caz rezolvat ! Super ușor ! Thnx
la 24-12-2024 04:57 PM
Cu plăcere! Sărbători fericite!
07-12-2025 05:02 PM - editat 07-12-2025 05:07 PM
cum ai rezolvat?la mine e bifata subtitrarea dar nu merge?
hai ca am rezolvat...
la 07-12-2025 05:09 PM
Am selectat din meniul televizorului opțiunea activ,nu automat.prostii cu opțiune din telecomandă.la mine nu a avut efect.oricum mai am doar 3 luni și scap de serviciile complete Orange. M-am săturat,semnal slab, și pe date mobile și pe rețea fixa de net, imagini slabe calitativ la TV(cică HD) 🤦... De alea tip- digitale nici nu mai vbesc, mai rău decât pe analog. Doar bani aruncați pe niște servicii slabe.
Și culmea...cu verificări tehnice de rigoare..."atât poate duce firida de semnal" 👹🤦
la 27-12-2024 11:49 PM
Am avut aceeasi problema pentru posturile mentionate, doar am activat subtitrarea din meniul tv-ului. Aceasta era dezactivata desi pe toate celalalte posturi aveam subtitrare.
la 28-12-2024 01:56 AM
Da, pentru unele posturi e nevoie sa activezi subtitrarea din meniul televizorului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor