07-02-2025 01:45 PM - editat 07-02-2025 01:46 PM
Buna, de 2 ani si ceva incerc sa imi fac contract la Orange(in primul rand pentru TV) si primesc acelasi raspuns: nu exista port liber, in cazul in care un vecin renunta la servicii atunci puteti beneficia dvs’, nu mi se pare normal in anul 2025 sa dai de asemenea probleme, a mai patit cineva asta, s-au gasit solutii? Se pot suplimenta porturile?
la 07-02-2025 07:26 PM
Ai dreptate, daca nu vor face ceva in privinta asta probabil ca asa voi proceda, am lasat problema asta 2 ani si ceva in stadiul acesta si nu s-a schimbat nimic..
la 09-02-2025 09:18 AM
Bună! Port liber nu înseamnă că problema este la tine în bloc, ci undeva la un nod optic mai îndepărtat, în zona OLT-ului. Și la RDS au mai fost astfel de probleme și după ce au înlocuit OLT-ul zonal au legat și abonații care nu puteau fi legați, din motive de port liber. Succes! Să ne ții la curent.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor