anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Evaporare servicii Orange fix

FLOMON
Junior

Salut comunitate,

asa cum obisnuiesc, vin cu bombe....

Incepand cu data de 03.06.2024, in Alesd, au disparut telefoanele fixe si internetul pe fir de cupru. Vorbesc despre 4 numere de fix si un IP fix la care sunt/erau conectate peste  230 sim gprs -vorbim de un cont de firma- care in urma foarfecelor tehnicienilor totul a incetat sa mai functioneze si sa mai existe. Inca si astazi colectau cablurile de cupru... cred ca vor sa isi faca cazane de tuica.

La inceputul lunii MAI a fost o campanie de instalat fibra si routerele de internet aferente si, aici au ramas. Am inteles si apreciat dorinta de dezvoltare dar, in urma discutiei cu un reprezentant de vanzari am formulat doleantele mele, cea mai importanta fiind legata de 2 numere de fix si migrarea IP-ului fix, pe noua tehnologie. Ma asigurat ca totul se rezolva, sa astept..... Dupa ce am ramas fara ton si net, o sun si aflu ca nici nu mai lucreaza, a plecat si contul meu inca nu a fost repartizat....de altfel o practica in aceste servicii....

Intrebarea este simpla, nu trebuia sa primesc un preaviz, o instiintare, inaintea pumnului in gura sau mai degraba decapitare....sarind peste dusul cu zaharelul de catre cei de la comercial.

 

 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău că s-a întâmplat așa, dar trebuie să iei legătura cu cei de la Orange, noi în Comunitate fiind doar simpli clienți.

Poți să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

În acest link mai ai și alte metode de contact.

Sau să îi suni la 300/ 0374300300, astăzi după ora 9.00.

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

In aceste cazuri clienții sunt notificați și li se oferă un nou contract cu noiile servicii.

Daca ai fost contactat și ai refuzat ofertele este normal sa ramai fara servicii având în vedere că vechea infrastructura este înlocuită cu una noua.

Schimbarea este planificată și trebuie respectate termenele.

Contactează serviciul clienții pentru obținerea unei oferte personalizate.

https://www.orange.ro/contact/ 

 

Chestia este ca nu am primit raspuns la solicitarile mele din februarie.....

@FLOMON, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi un număr de sesizare sau un cod de abonat?