la 11-08-2023 07:45 PM - editat ultima oară la 12-08-2023 09:22 AM de DanielaH
Vreau sa anunt si eu un deranjament din 06.08.2023
In Jud Bacau, comuna Rachitoasa
11-08-2023 08:27 PM - editat 11-08-2023 10:01 PM
Salut,
Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate, nu te putem ajuta cu preluarea acestor solicitari. Nu pentru ca nu am vrea lucrul asta, ci pentru ca suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci...nu avem acces la contul tau, nu putem face modificari, nu putem trimite echipe pe teren sa remedieze defectiunea.
Cu toate astea, poti face o sesizare de nefunctionalitate a serviciilor folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.
Ai facut deja asta? Daca nu, iti recomand sa incerci si varianta asta. Si pentru orice eventualitate, cere si un numar de inregistrare pentru acea sesizare, astfel incat, in caz ca solutionarea intarzie, sa poti sa faci referire la acel numar de sesizare.
la 11-08-2023 09:54 PM
Multumesc
la 11-08-2023 09:23 PM
Salutare!
Nu aici trebuie să anunți , ci în secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Succes!
la 11-08-2023 09:55 PM
Multumesc
la 14-08-2023 10:16 AM
Raul, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor