la 13-02-2023 11:25 AM - editat ultima oară la 13-02-2023 11:33 AM de DanielaH
Plătesc
De cand ați preluat (romTelecom) eu plătesc abonamentul degeaba!!!!!!(net la priza cum abonamentul) nu ee semnal în zona ,am fost la Orange sa zis ca ei nu au ce face și mi.a dat alt aparat dar degeaba......
Am optat alta firma[nu facem reclama] cu 35 de lei lunar am 2 abonamente la tel,net și cablu!!!
La Orange plătesc 40 lei lunar degeaba e posibil asa cv? De 16 luni!chear trebe sa plătesc cu( japca) pana ce trec 24 de luni cum am abonamentul?
Ms
Cine ma poate ajuta
la 13-02-2023 11:31 AM
Salut,
Fa o sesizare la 300 (din Orange) sau 0374 300 300 (din orice retea), raumura 1-3-2. Daca nu se rezolva, ai tot dreptul sa renunti la contract.
la 13-02-2023 11:49 AM
Eu sunt în alta rețea!
Dacă scot cartela din router ma pot folosi la ce ai zis u?
Ms
la 13-02-2023 11:36 AM
Poti renunta oricand la contract, mai ales daca acel serviciu nu functioneaza si poti dovedi asta.
Ai aici detalii despre cum poti cere rezilierea contractului: https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81
la 13-02-2023 11:53 AM
Se poate și online ?
Am citit cv de carte de identitate și s.a merg la ei la sediu, ar trebui sa iau și pachetul sa îl predau?
Ms
la 13-02-2023 11:55 AM
Salut,
Fa intai o sesizare. Dupa ce se inchide contractul, poti sa duci si echipamentele.
Nu cred ca poti folosi SIM-ul din echipament ca sa suni. Cel mai probabil este doar pentru date. Dar cum ziceam m ai sus, poti suna din orice retea.
la 13-02-2023 11:57 AM
Se poate și online, dar nu recomand. Daca poți merge direct la un sediu Orange Romania Communications, eventual cu echipamentele in brațe, ar fi cel mai bine. In ce oraș ești sau ce oraș e mai aproape de tine?
la 13-02-2023 12:06 PM
Petrosani hd
la 13-02-2023 01:26 PM
In Petrosani poti merge la Orange Communications din:
la 13-02-2023 01:53 PM
Cand ai fost preluat de Orange, dispozitivul tau s-a conectat pe o antena Orange. Probabil nu exista antene in zona ta, iar la Telekom existau, de aceea acum nu mai ai semnal.
Trebuie sa depui o cerere de reziliere la rezilieri@orange.com, in care sa mentionezi ca vrei rezilierea contractului pe motiv de nefunctionalitate. Le atasezi si o poza dupa buletin, le dai numar de telefon ca sa te contacteze. E mult mai simplu online, nu are rost sa bati drumul pana intr-un magazin, decat atunci cand vei preda echipamentele. Daca depui cererea pe email, in vreo 2 saptamani te suna cineva de la orange, iar intr-o luna scapi de contract
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor