la 06-01-2023 02:51 PM - editat ultima oară la 06-01-2023 03:46 PM de GeorgianaD
Cum reziliez contractul dacă de 38 zile nu am internet si telefon fix. Și nu se remediază din 30 nov .
la 06-01-2023 02:59 PM
Salut,
Daca esti client OROC, se trimite o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com
Atasezi o copie de buletin, mentionezi motivele pentru care doresti rezilierea, si astepti.
Ai mai multe mijloace de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC aici.
la 06-01-2023 02:59 PM
Salut,
Daca esti client OROC, se trimite o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com
Atasezi o copie de buletin, mentionezi motivele pentru care doresti rezilierea, si astepti.
Ai mai multe mijloace de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC aici.
06-01-2023 04:00 PM - editat 06-01-2023 04:03 PM
Salutare!
Dacă ai avut una sau mai multe sesizări la ei, le reamintești într-o nouă sesizare pe care le-o trimiți aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sau la adresa de email rezilieri@orange.com.
Le spui că în baza acelor sesizări, pe care nu le-au rezolvat, ai dreptul să rezilieri fără costuri suplimentare.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor