la 05-03-2023 12:09 PM - editat ultima oară la 06-03-2023 08:08 AM de DanielaH
la 05-03-2023 03:12 PM
@user_18064605: problemele sunt la circuite, și pot să se manifeste similar și pe TV Cablu. Semnalul analog nu are mult de suferit (deci nu e sesizabil), însă la digital o rice mică înrăutățire a recepției duce la astfel de manfestări, chiar la dispariția totală a posibilitătii de recepție.
Remediu: să nu fi o problemă la conectica utilizată, cabluri și mufe. Dacă totul e ok, atunci poți analiza și ceea ce ține de antenă /LNB, dar cred că e inutil acolo.
la 05-03-2023 03:25 PM
Salut! Exact aceeași problema o am și eu, mai ales când e vremea urâtă.. Plus, am dat și o scanare recentă a canalelor și am constatat și 1-2 modificări.
la 05-03-2023 03:55 PM
@teacher_: De la vremea nefavorabilă poate să fie, și DA, pe analog vor fi câțiva paraziți, dar canalele digitale riscă să nu mai aibă recepția deloc ok. Dacă nu sunt modificate condițiile, atunci cauza poate fi locală, de conectică. De exemplu un coaxial nemufat ok sau un spliter lowQ, sau chiar contacte imperfecte. Nu mai vorbesc de posibile interferențe /ecranări care nu sunt corespunzătoare.
la 05-03-2023 04:07 PM
Salutare!
Este cunoscut faptul că transmisia prin satelit poate fi afectată de problemele meteo ( vânt, ploaie, etc). Cel mai indicat este ca antena satelit să fie montată pe peretele casei, sub o streașină mai lată. Eu așa o am pusă la casa de la țară. Doar că de vreo un an și ceva am net prin fibră de la Orange. Cu toate astea, am avut mulți ani înainte Orange tv, Digi tv și Focussat și nu au fost probleme.
Tot așa îți recomand să faci, ca să nu mai ai probleme.
Totuși, cred că mai trebuie verificat semnalul și dacă se constată o scădere a nivelului acestuia, trebuie să suni la 0374300300, apoi să formezi 1-3-2, pentru asistență sau să le scrii din secțiunea Contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Vezi și pe la mufe, lnb, etc.
Baftă!
la 05-03-2023 06:50 PM
Semnalul este undeva pe la 67-68 si pentru canalele HD cred ca nu este suficient.
05-03-2023 06:55 PM - editat 05-03-2023 08:23 PM
Da, nu este suficient, peste 90 ar trebui să fie. Încearcă să o slăbești ușor și să o miști fin de tot în stânga câte un milimetru și apoi te uiți la semnal ( după vreo 30 de sec) și dacă scade, o dai in dreapta și faci același lucru, până vezi o creștere a nivelului semnalului. Dar repet, aștepți câte 30 de secunde, după fiecare rotire foarte fină .Dacă tot nu reușești, suni la suport, cum ți-am spus. Eu așa făceam. Poți încerca și printr-o rotire a lnb-ului spre dreapta, tot fin. Faci prima dată asta.
Baftă!
la 07-03-2023 09:13 AM
@user_18064605, s-a rezolvat situația?
la 07-03-2023 09:52 AM
Nu s-au rezolvat pentru că nu am timpul necesar pentru reglarea antenei.O sa sun și o să aștept tehnicile sa rezolve problema
la 31-03-2023 06:00 PM
Nu am raspuns pana acum deoarece am asteptat pe cineva de la tehnic sa vina si sa rezolve situatia.Antena a fost reglata,dar imaginea pe Protv HD este la fel.Tehnicul a spus ca nu sunt singurul la care se vad asa programele hd si nu poate regla mai mult pentru ca asa sunt din sistemul de transmisie.In concluzie nu este din vina antenei ci din vina Orange!!!Asa ca mai mult interes ca de aceea platim abonamentul!!!
la 02-04-2023 06:00 PM
Nu intra pe aici nici un reprezentant Orange?Platesc pentru posturi HD...deci vreau HD!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor