anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Avarie din 18.12 Cluj, zona Faget

Ramo2
Vizitator

Bună. Din păcate, cred ca ne pierdeți ca și clienți. De 6 zile nu avem nici internet, nici televiziune. Am făcut peste 7 sesizări și nici o rezolvare. Ați trimis într-o singură zi o persoană care să se ocupe de problema. Nu s-a rezolvat nimic. Măcar încercați să faceți ceva. Nu se poate să nu rezolvați după atâtea zile. Să stăm fără net și tv în prag de sărbători. 

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

@Ramo2, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Putem întreba și noi colegii de la departamentul tehnic care este statusul. Ne poți da, te rog, un număr de sesizare?

Sigur. Nr. Sesizare 103592660

Îmi poți da, te rog, si un cod de abonat (în mesaj privat)? Mulțumesc.

Am fost sunați ca va veni azi cineva între 12 și 14.  Nu a venit nimeni. Chiar atât de neprofesionalisti sunteți? Ne tot promiteți de o săptămână ca se rezolvă și nu se mișcă absolut nimic. Cu cine luați legătura totuși de nu se ia nici măcar o măsura? Dezamăgitor! Nu vă mai recomand nimănui.