anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În câți ani abonații Orange preluați de la Telekom vor avea aceeași calitate a internetului fix?

Anonim
Neaplicabil

În câți ani abonații Orange preluați de la fostul Telekom vor avea aceiași calitate a internetului fix ca abonații Orange rețea proprie, dar și ruterele de internet pe care le au abonații orange pe rețeaua de fibră proprie vor fi oferite și abonaților de la fostul Telekom pentru că aparatura este învechită și văd că nu s-a făcut nimic. Se cunoaște acest lucru prin numărul de abonați care au plecat din rețeaua Orange și s-au dus la concurenta nu numai din cauza preturilor, mai mult din cauza calității serviciilor oferite de Orange abonaților preluati de la fostul Telekom. Daca nu fac nimic mai repede vor mai pleca abonații la concurenta și vor fi abonați pe fibră optică la internet și tv tot mai puțini.

13 Răspunsuri 13

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu stiu daca reteaua proprie se va mai extinde, avand in vedere inglobarea OROC in ORO.

Cu toate astea, daca sunt probleme punctuale, poti oricand sa deschizi un ticket catre departamentul de Relatii Clienti si sa-ti spui nemultumirea.

Sau, daca ai deja cateva exemple de nefunctionalitati pe care le-ai observat, le poti scrie si aici. Cu mentiunea ca si noi, ca si tine, suntem clienti. Deci, daca e ceva cu care te putem ajuta, te ajutam cu mare placere. Daca tine de Orange, din pacate acolo nu prea avem cum sa te ajutam.

Cu toate astea, si doar pentru comparatie, am cunostinte apropiate care au internet fix pe infrastructura OROC (fostul Telekom Fix), si functioneaza foarte ok. Deci, daca la tine sunt probleme, ele trebuie rezolvate punctual.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Internetul prinWifi este praf ruterele  montate de fostul Telekom sunt depășite tehnologic și nu mai oferă semnal de calitate dar  daca te adresezi la Orange tot aceleași rutere anvechita tehnologic vin și pun an locul celor care nu mai merg deloc iar de la birou Orange spune că totul E ok nu cred 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Faci sesizare pe chat sau din secțiunea Contact că nu funcționează și trebuie să vină să ți-l schimbe. Eu am făcut acum vreo câțiva ani ( pe rețeaua fostului Telekom) și imediat au venit și mi-au schimbat. Le-am spus că nu funcționează cum trebuie, nu că nu funcționează deloc. Le spui și modelul ZTE 6600 FR, ăsta se pune acum. Cred că este mult mai ok decât altele, dar nu e perfect.

Repet, sesizare!

 

Bun! Hai ca incepem sa mergem intr-o oarecare directie. 🙂

Deci, sa inteleg ca esti client OROC (sau preluat de la Telekom), si ai servicii fixe pe fibra?

Spui ca internetul prin WIFI este praf si routerele nu mai ofera semnal de calitate. Au oferit pana acum? Ai avut aceeasi problema in trecut? Cand ai observat diferentele astea?

Ce model de router ai?

Ce abonament ai?

Problema este doar de semnal (putere semnal) sau si de viteza?

Crezi ca ne poti ajuta cu cateva raspunsuri concrete la intrebarile de mai sus, astfel incat sa putem intelege mai bine care e problema? Poate venim cu o idee care sa te ajute.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Stai la  3 metrii de ruter și semnalul este slab prinWifi și cu fluctuații foarte multe 

Anonim
Neaplicabil

Screenshot_20240601-142555.png

Ok, hai sa le luam pe rand. 🙂

  1. Inteleg ca problema este de acoperire, nu de viteza, si banuiesc ca in cei 3 metri de mai sus, nu exista pereti sau alte obstacole, nu?
  2. Daca acela este ONT-ul pe care il ai, atunci modelul este Sagemcom F@st 5655v2 AC RF. Ca specificatii nu pare foarte rau.
  3. A functionat ok in trecut? E o problema recenta?
  4. Folosesti banda de 2.4GHz sau cea de 5GHz? Ai cum sa le testezi pe amandoua, te rog?
  5. Unde ai observat problema de acoperire? Pe telefon sau un calculator?
  6. Ai incercat si pe alte dispozitive (laptop/tableta/telefon)?
  7. Ai incercat sa-i dai o resetare (apesi butonul de reset pentru cel putin 10 secunde)? Face vreo diferenta?

 

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Am și eu un Sagemcom și sunt foarte mulțumit de el. Am fibră în 2 locații, iar într-una dintre ele am acest router Sagemcom care mi se pare foarte în regulă.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu cred că vor avea cam în aproximativ un an. Dar vom vedea.

Referitor la rețeaua proprie, aceasta  este în continuă extindere, ți-o spun din propria experiență, pentru că în zona în care stau eu apar noi localități in care se extinde. Și atrag destul de mulți clienți, pentru că ofertele sunt bune. Și pot să-ți spun că sunt destui care vin de la concurență către Orange Dacă vrei , poți să vezi pe fiecare județ în parte care este evoluția și te asigur că vei fi surprins în mod plăcut.

https://www.orange.ro/verifica-acoperirea/

 Apeși mai jos, unde scrie ,,Introdu adresa manual".

În Argeș au aproape toate localitățile fibră optică. Eu am avut fibră optică pe rețeaua fostului Telekom, cu servicii oferite de Orange și aveam aceeași viteză ca și la Orange, doar ping de 10-11. Pe rețeaua fixă am 4-5. În rest, super ok.

A, și încă ceva:

Dacă urmăresști harta, vei vedea că începe cu localități care au acoperire de la fostul T, în ordine alfabetică, iar apoi, mai jos, o să vezi că apar localități care încep tot în ordine alfabetică și acestea sunt cu acoperirea din rețeaua proprie. Și te asigur că sunt mult mai multe ca număr.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Unde sunt abonații Orange care au venit de la concurenta daca Orange a ajuns să aibă un milion de abonații la tv și internet când au semnat cu telekomul preluarea rețelei fixe  aveau un milion și jumate abonații la tv și internet sa nu spuneți că acesti abonații au renunțat la tv și internet majoritatea au plecat la concurenta și o mică parte au renunțat la televiziunea clasica 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Nu știu la nivel național și fiecare alege ce dorește. Știu și care este cauza principală, majorarea prețului. Mulți cred că unii scumpesc și alții nu vor scumpi, dar vedem dacă va fi așa. Eu unul nu cred că, dacă toate prețurile cresc în continuare, unii nu vor scumpi. E doar o chestiune de timp, de care profită unii care dețin monopol în piață. E opinia mea de simplu client!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Cu siguranță în timp serviciile vor deveni similare însă acest lucru nu se va produce instant și probabil că mai dura câțiva ani (1-2 ani).

Acolo unde sunt probleme se va interveni local pentru a remedia situația.

De asemenea echipamentele pe parcurs vor fi aceleași odată cu schimbarea acestora.

Deocamdată avem doar o fuziune la nivel de baze de date.

"Fuziunea aduce modificări minime în utilizarea de zi cu zi a serviciilor Orange și permite companiei să înlăture barierele privind integrarea operațională completă. Astfel, va fi înlesnit procesul de combinare a bazelor de date ale clienților ambelor companii, cât și a sistemelor IT, permițând accelerarea proceselor ce vor crea o experiență îmbunătățită, în cea mai rapidă rețea, pentru toți utilizatorii Orange."

arsradu
#StarMember

@Anonim Te asteptam cu mai multe detalii. Ai reusit sa dai un reset? S-a rezolvat asa? Daca nu, ca sa intelegem mai bine ce se intampla in cazul tau, o sa avem nevoie de cateva raspunsuri la intrebarile de mai sus.

Client Orange