Hai sa facem cateva teste sa confirmam daca problema e SIM-ul fizic sau semnalul:
1. opreste si reporneste telefon (sau macar trece-l pe Mod Avion si inapoi). Problema persista?
2. primesti vreo eroare legata de SIM? De genul "no SIM card inserted". Daca da, si daca se intampla si dupa restart, e posibil sa ai nevoie de o inlocuire de SIM. Mai poti incerca sa-l scoti afara si sa-l stergi cu o microfibra curata. De multe ori ajuta (daca problema e mizeria de pe SIM, si nu alt defect).
3. daca doar nu ai semnal, dar nu ai nicio eroare, SIM-ul e detectat ok, poti incerca o selectie manuala de retea. In functie de telefon, optiunea poate sa difere, dar ca idee, undeva in Settings > Network & Internet ar trebui sa fie, daca ai un telefon cu Android, si la Cellular > Network Selection daca ai iOS.
De asemenea, poti lua legatura cu cineva de la Relatii Clienti Orange folosind una dintre metodele oferite de delfinas mai sus.
Client Orange