anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot fi sunat in Roaming

Radu18
Începător

Buna! 

Nu pot fi sunat in roaming, eu pot sa sun oriunde, am semnal, datele mobile merg , le folosesc nonstop. Ma intreb de unde ar veni problema aceasta. Nu sunt pe abonament, sunt pe cartela cu optiune roaming activa. Folosesc ios nu android. 

va multumesc! 

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut, Radu, și bun venit în Comunitate!

Ce se întâmplă când ești apelat? Ai încercat cumva și selectarea manuală a altei rețele partenere?

Buna,

Cand sunt sunat nu se intampla nimic din cate mi-au spus cei care au incercat, se inchide automat apelul.

Calatoresc in multe tări fiind șofer de meserie. In fiecare tara am incercat si selectarea automata a rețelelor dar tot asa, nici o schimbare. Eu pot sa sun, datele mobile funcționeaza dar nu pot sa fiu sunat.

App…nici mesajele text nu le recepționez, am uitat sa mentionez asta

MihaiC99
Specialist

Salut,

Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?

Salut,

nu am incercat

DanielaH
Moderator

@Radu18, s-a rezolvat situația? Poți primi apeluri?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Din experienta, bubele pot fi urmatoarele:

  • operatorul local are probleme de semnal
  • VoLTE nu este implementat corect sau sunt erori (la Orange am vazut ca sunt singurii cu VoLTE in roaming, dar asta nu inseamna ca nu au implementat si ceilalti)

Ce recomand:

  • dezactivare VoLTE (sau Apel 4G, depinde de meniu) din telefon
  • mod avion si revenire (in principiu, te va deconecta de la antena si se vca reconecta ori la aceeasi ori la alta)
  • resetare a setarilor de retea (doar sa te asiguri ca dupa resetare activezi, din aparatul telefonic, datele mobile in roaming)
  • conectarea manuala la alta retea (in urma cu ceva timp, am avut o problema similara, dar cu Digi: nu mergeau apelurile de nicio culoare si a trebuit sa ma conectez manual la alta retea. Datele mobile mergeau brici. Teoretic, gandind retroactiv, posibil ca operatorul la care eram conectat sa nu fi avut semnal 2G/3G in zona, dar... cei de la suport nu au zis nimic, ci doar ca au mai fost sesizari).

Sa ne spui daca ai reusit sa rezolvi.