anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming voce nu merge, internet am.

AlexDan
Junior entuziast

Salutare. Telefonul este un Motorola edge 40 și nu merge decât internetul și apare R la rețea dar voce nu merge, nici să sun nici să fiu sunat. Am băgat cartela in alt telefon și este ok, merg toate.

Vreo idee?

1 Soluţie acceptată‚

Mai poti incerca o chestie. Dar atentie ca asta o sa stearga toate parolele de WiFi salvate in momentul asta, si pairing-urile BT.

Optiunea este Reset Network Settings. Ar trebui sa fie undeva in Settings > System > Reset Options > Reset Mobile Network Settings.

Eventual, incearca si in Safe Mode. Pentru a intra in Safe Mode, tine apasat butonul de Power, si apoi tine apasata optiunea Reboot. Ar trebui sa-ti apara un pop-up de confirmare. Dai Yes, si astepti sa se restarteze. Dupa restart, in stanga jos, ar trebui sa ai un watermark cu Safe Mode. Vezi daca merge eventual si asa.

Ca sa iesi din Safe Mode, dai un restart normal la telefon (fara long press).

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

28 Răspunsuri 28

Inseamna ca problema este intr-adevar volte sau vowifi. Daca face asa doar cu datele mobile, e vorba de volte. Daca face asa cu wifi, e vorba de vowifi.

Daca inchizi datele mobile si lasi doar wifi, eventual si cu VoWiFi...poti sa suni?

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Am închis și volte și wifi call ,tot nu merge. Cum deschid netul nu mai merge. Cred că e ceva setare de rețea, cineva pățise așa ceva anul trecut dar în Bulgaria, cum a ajuns in Grecia a mers. Trebuie să sun la Orange sa vad daca rezolv ceva.

Da, eu ziceam sa lasi vowifi, dar sa inchizi doar datele mobile si volte... Daca ai incercat și asta, atunci nu știu ce ar putea să fie. Dar e posibil sa fie și o problema specifica cu telefonul. 

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Se pare că trebuie lăsat pornit wifi call și merge, singura condiție e sa nu mă conectez la wifi sa las doar datele.

Deci...cu functia WiFi Calling pornita, dar conectat pe date mobile...merge? Am inteles bine? Si daca inchizi functia WiFi Calling, nu mai merge deloc? Nici pe date mobile?

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Da merge cu datele mobile pornite, face conexiune foarte greu. Suna prima oara și nu poți să răspunzi și iar face legătura și de-abia acum poți răspunde. Da daca închid wifi calling nu mai merge sau deschid wifi,volte sau 5g

Foarte ciudat... Ori e o problema cu operatorul de acolo...ori, e un bug de soft cu telefonul. 

Poti sa il raportezi la Motorola, si poate se rezolva in urmatoarele update-uri.

Ar fi interesant de vazut ce se intampla pe alt operator. Ai incercat o selectie manuala de retea (si sa selectezi alt operator de roaming)? Scuze daca ai uncercat deja chestia asta. M-am uitat pe raspunsurile anterioare dar nu am gasit.

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Nu merge alt operator, nu vrea sa se conecteze, da eroare. Doar Orange nova accepta și asta mi se pare ciudat. Celălalt telefon se conecta la toate lua cel mai bun semnal .

Ciudat... Telefonul e setat pe 5g/4G/3G Auto? Sau l-ai setat manual pe ceva ca sa poti sa suni?

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Când e setat pe 5g nu merge voce iar ia eroare, am mutat pe 4,3,2

Am inteles... 

Banuiesc ca alt SIM nu ai, sa incerci in acelasi telefon, nu?

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Nu, nu am din păcate. Am vorbit la Orange și au zis că mi-au resetat și ei rețeaua dar tot așa face. 

😞 atunci chiar nu stiu ce sa zic… Daca nu e un bug pe undeva, altceva nu stiu ce ar putea sa fie.

Ai incercat cumva si acel Safe Mode de care ziceam mai demult? Ma indoiesc ca o sa faca vreo diferenta….dar…mai stii…?

Si ai mai putea sa incerci ceva. Reset App Preferences. Dar atentie ca asta o sa-ti reseteze toate preferintele aplicatiilor. Deci chestii care au fost setate pe default, acum nu mai sunt (va trebui sa le modifici din nou), preferinte de folosire pentru camera, microfon, localizare etc…se vor reseta si va trebui sa le dai din nou accept/deny.

Daca vrei sa incerci, optiunea se gaseste in Settings > Apps > See All Apps > click pe meniul contextual din dreapta sus > Reset App Preferences.

Dar intai de toate, incearca in Safe Mode. Macar sa stim ca am incercat si asta.

Oricum, si daca dai un bug la Motorola cu chestia asta, cel mai probabil astea sunt chestiile pe care o sa vrea sa le incerci. Deci…la fel de bine le poti incerca deja. :))

Client Orange

AlexDan
Junior entuziast

Aștept răspunsul celor de la Motorola, le-am scris și lor sa vad ce zic.