la 01-09-2023 06:52 PM - editat ultima oară la 04-09-2023 08:43 AM de GeorgianaD
Bună! Fratele meu e plecat de 6 luni în Germania. A avut activă o opțiune de 16 euro cu beneficii în roaming, până la depășirea limitei de utilizare rezonabilă. De atunci face doar reîncărcări cu credit. De o săptămână, deși are încă peste 10 euro credit activ, nu mai poate folosi internetul, poate doar suna și trimite sms. În loc de 4G, ca înainte, prinde doar E. Deși a încercat să selecteze operatori mobili de acolo, nimic nu se schimbă. În acest caz, dacă activează o opțiune de 12€ strict cu internet, o va putea folosi? Sau care alta ar fi soluția? Mulțumesc!
01-09-2023 07:43 PM - editat 01-09-2023 07:52 PM
Salut,
Are nevoie de optiune pentru 4G.
Se poate activa si optiune (cea de 12 euro in cazul asta), dar, intrucat s-a depasit de mult limita de utilizare rezonabila, se va consuma tot din credit (la tarife preferentiale).
Ar fi trebuit sa fi primit si un mesaj in sensul asta.
01-09-2023 07:19 PM - editat 01-09-2023 07:21 PM
Salutare!
Nu cred că dacă activează altă opțiune, rezolvă ceva, din păcate. Probabil că acolo se ajunge după ce se utilizează mult credit. Trebuie totuși contactat serviciul clienți și poate se rezolvă să aibă măcar 3g. Există totuși posibilitatea ca operatorii pe care se conectează prepay-ul tău să nu mai aibă deloc rețea 3g, iar pe credit nu prea se dă acces la 4g, și din păcate, nu mai există decât varianta asta.
Poți să contactezi serviciul clienți, cum spuneam, din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau din Chat Djingo:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Cred că cea mai bună soluție poate fi un prepay local și wifi local.
Baftă!
01-09-2023 07:43 PM - editat 01-09-2023 07:52 PM
Salut,
Are nevoie de optiune pentru 4G.
Se poate activa si optiune (cea de 12 euro in cazul asta), dar, intrucat s-a depasit de mult limita de utilizare rezonabila, se va consuma tot din credit (la tarife preferentiale).
Ar fi trebuit sa fi primit si un mesaj in sensul asta.
la 02-09-2023 09:04 AM
@claudiu11: Bun venit în Comunitate. După o perioadă mai mare de 4 luni, numărul fratelui tău va putea fi reutilizat cu o opțiune DOAR după o revenire și utilizare națională a unei opțiuni. Până atunci utilizarea în roaming va fi exclusivă fără resurse 4G, doar pe baza creditului reîncărcat. Dacă sunt probleme cu semnalul operatorului local, poate încerca un altul cu semnalul mai bun în zonă. Mai multe detalii ai și în acest topic. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor