anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming opțiunea Daily Data B2B Class 1

Laurentiu1967
Junior

Bună seara!

Nu înțeleg de ce nu mi se permite dezactivarea opțiunii Daily Data B2B Class 1 din contul My Orange,  asa cum am putut sa o activez la momentul respectiv. 

Menționez ca aceasta opțiune mi-a folosit parțial în Bosnia și deloc în Serbia. 

Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri. 

9 Răspunsuri 9

Anca07
#StarMember

Buna @Laurentiu1967

Ai incercat dezactivarea ei si din Meniul Self Care? 

Accesare Serviciul Self Care: *100# si mergi catre optiuni active, si incerci dezactivarea ei de aici. Nu as putea sa te ghidezi care ramura trebuie sa alegi deoarece nu detin un abonament B2B, si mie de exemplu imi arata la ramura 3 Abonament, optiuni, blocare numar si PUK.

Te asteptam sa ne spui daca ai reusit.

Seara faina!🌙

Vă mulțumesc! Încerc. 

Am încercat,  dar nu merge decât dezactivarea roamingului,  nu doar a acestei opțiuni  

Da, corect. Pentru că dezactivând opțiunea respectivă se dezactivează și roamingul. Opțiunea respectivă este cea care asigură roamingul activ. 

Salut! Așa se întâmplă mai nou, și eu am rămas surprins, după ce revii in țară se dezactivează roamingul. Nu mai rămâne activ, ci se dezactivează până când mai pleci odată în afara țării. 

Vă mulțumesc pentru răspuns!

FLo1
#StarMember

Bună seara @Laurentiu1967. Așa cum la activare ai urmat una din alternativele menționate aici, similar procedezi și la dezactivare. Dacă nu reușești din aplicația MyOrange, atunci încearcă apelând la SelfCare (apel la *100#, ramura 5) sau prin ChatDjingo și solicitând ”transfer operator”.

FLo1_0-1727630271082.png

 

Mulțumesc pentru informații!

DanielaH
Moderator

@Laurentiu1967, s-a rezolvat situația? Ai reușit să dezactivezi opțiunea?