la 01-10-2024 12:19 AM
Buna tuturor, stau in Uk timp de 5 zile si pentru ca stiam ca am nevoie de internet, am activat optiunea Go Explore 1 inca din tara. Am ajung in UK de 10 ore si eu nu am nici macar un 3G amarat, nu mai vorbesc de 5G. De 10 ore ma invartesc sa gasesc un loc unde sa am wireless, pentru a-mi putea face treaba si cand sunt in afara hotelului. A mai patit cineva asta? Ce pot sa fac sa rezolv, avand in vedere ca am nevoie de internet tot timpul, mai ales pentru munca
la 01-10-2024 12:56 AM
Calitatea semnalului tine de operatorul partener din UK, nu de Orange.
Incearca sa cauti manual o alta retea cu un semnal mai bun. Ar ajuta si un restart dat telefonului.
la 01-10-2024 06:19 AM
Salutare!
Posibil să nu ți se fi activat roamingul, mai verifică din My Orange, de aici , pentru prepay sau de aici pentru abonamente. Iar dacă ai făcut corect aceste și nu ai semnal, intră în legătură cu Serviciul clienți din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo , pentru a cere ajutorul.
Sper să reușești!
Baftă!
la 01-10-2024 06:52 AM
Salut! Depinde unde ești în UK, și acolo au probleme cu rețeaua. Dacă ești în zona rurală este posibil sa nu ai semnal semnal din cauza asta, așa cum nici la noi in unele sate nu este semnal atât de puternic. Dacă ești în oraș, și eu îți recomand să intri in setările telefonului și să schimbi manual reteaua, deoarece nu la toate telefoanele se schimba automat. Iar dacă nu găsești alta, înseamnă că asta e calitatea semnalului de acolo.
la 01-10-2024 07:26 PM
Încearcă să selectezi manual rețeaua la care se conectează telefonul, din setări, la cartele SIM/rețea ar trebui sa îți apară “selectați manual rețeaua”
Dacă nu reușești, sau problema persistă, poți lua legătura cu un consultant care să te ajute cu setările necesare prin chatbot Django https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?srsltid=AfmBOoqQM3bNruGaJ_zaDc-B_-HhMpLTYPQIIRU_-Akq2AVM1p1g... (dai pe discuta cu Djingo ) sau prin apel la 0040374300300 (care va cam costa, fiind apel standard către România)
la 02-10-2024 01:46 PM
@AlexaIrina, ai încercat o selectare manuala de rețea? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor