la 29-09-2024 07:47 PM
Bună seara!
Nu înțeleg de ce nu mi se permite dezactivarea opțiunii Daily Data B2B Class 1 din contul My Orange, asa cum am putut sa o activez la momentul respectiv.
Menționez ca aceasta opțiune mi-a folosit parțial în Bosnia și deloc în Serbia.
Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.
la 29-09-2024 08:01 PM
Buna @Laurentiu1967
Ai incercat dezactivarea ei si din Meniul Self Care?
Accesare Serviciul Self Care: *100# si mergi catre optiuni active, si incerci dezactivarea ei de aici. Nu as putea sa te ghidezi care ramura trebuie sa alegi deoarece nu detin un abonament B2B, si mie de exemplu imi arata la ramura 3 Abonament, optiuni, blocare numar si PUK.
Te asteptam sa ne spui daca ai reusit.
Seara faina!🌙
la 29-09-2024 08:34 PM
Vă mulțumesc! Încerc.
la 29-09-2024 08:38 PM
Am încercat, dar nu merge decât dezactivarea roamingului, nu doar a acestei opțiuni
la 29-09-2024 08:40 PM
Da, corect. Pentru că dezactivând opțiunea respectivă se dezactivează și roamingul. Opțiunea respectivă este cea care asigură roamingul activ.
la 30-09-2024 06:49 AM
Salut! Așa se întâmplă mai nou, și eu am rămas surprins, după ce revii in țară se dezactivează roamingul. Nu mai rămâne activ, ci se dezactivează până când mai pleci odată în afara țării.
la 30-09-2024 09:04 AM
Vă mulțumesc pentru răspuns!
la 29-09-2024 08:21 PM
Bună seara @Laurentiu1967. Așa cum la activare ai urmat una din alternativele menționate aici, similar procedezi și la dezactivare. Dacă nu reușești din aplicația MyOrange, atunci încearcă apelând la SelfCare (apel la *100#, ramura 5) sau prin ChatDjingo și solicitând ”transfer operator”.
la 30-09-2024 12:43 AM
Mulțumesc pentru informații!
la 01-10-2024 09:29 AM
@Laurentiu1967, s-a rezolvat situația? Ai reușit să dezactivezi opțiunea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor