anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming - nu reușesc să mă conectez

Kity10
Începător

Salut! Please help me!

Am activat roamingul, m-am încărcat cu o opțiune de 12€ ca să am net pentru gps și altele înainte de a pleca din țară, dar nu reușesc să mă conectez.  Am mai încărcat azi și cu o opțiune de 6€ ca am zis ca poate nu-i suficient... faza e ca sunt deja plecată din țară și nu pot lua legătura telefonic cu cei de la serviciul clienți pt ca nu îmi apare nici o rețea nimic😔. Așadar ce-i de făcut? Nici nu pot plăti cu cardul când merg undeva pt ca nu am net🤦‍♀️ 

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai incarcat cu optiune de 12E si apoi cu cea de 6E?

Verifica in urmatoarele doua parti (recomandat la un WiFi):

  • in telefon daca ai activ roamingul de date (dar, din moment ce zici ca nu se conecteaza la nicio retea, s-ar putea sa fie in alta parte buba)
  • in MyOrange: vezi in setarile contului daca ai activ roamingul 
  • https://www.orange.ro/myaccount/services/roaming

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai incarcat cu optiune de 12E si apoi cu cea de 6E?

Verifica in urmatoarele doua parti (recomandat la un WiFi):

  • in telefon daca ai activ roamingul de date (dar, din moment ce zici ca nu se conecteaza la nicio retea, s-ar putea sa fie in alta parte buba)
  • in MyOrange: vezi in setarile contului daca ai activ roamingul 
  • https://www.orange.ro/myaccount/services/roaming

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ia legătura cu ei din Chat Djingo  și vezi cum te pot ajuta! Ceri transfer operator .De asemenea, poți lua legătura cu ei din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Kity10: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă deplasarea era în spațiul SEE, atunci era ok opțiunea de 12euro, cu resurse în roaming SEE. Din păcate, dacă ai încărcat cu opțiunea de 6euro cu resurse naționale atunci beneficiile în roaming ale opțiunii de 12euro au fost anulate (fapt despre care ești atenționată inclusiv în momentul activării opțiunii naționale). Dacă opțiunea de 6euro este doar credit, atunci nu e problemă și necesită doar o verificare a configurărilor pentru utilizarea datelor în roaming ale GPS-ului.

 Pe de altă parte, opțiunea era pentru telefon sau pentru aparatul GPS? Dacă GPS-ul era defapt telefonul mobil și opțiunea era aferentă telefonului atunci nu a fost funcțional internetul pentru că aveai ”roaming data” dezactivat (în setări > Rețele mobile). 

Ce ai de făcut în acestă situație? Dacă ai opțiunea de 12 euro activă pe cont, fie activezi roamingul din MyOrange (utilizând o conexiune WiFi) sau mai simplu, apelează *100# SelfCare și alegi opțiunea ”2 Roaming, internațional și mes vocală” > apoi ”2 Roaming” > după care alegi opțiunea ”Activare roaming” (pentru că vei observa că ai status-ul la acest moment ”roaming inactiv”. 

După activarea roaming-ului și 1-2 restartări de telefon (Datele mobile nu se vor activa imediat pe 4G,+ ci doar după 5-6 minute) vei putea folosi din nou telefonul cu resursele din opțiunea de 12euro de pe cont.

Succes și te așteptăm cu detalii dacă întâmpini dificultăți. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@Kity10, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat situația? Este totul în regulă acum și funcționează serviciul de roaming?