la 23-08-2024 09:30 AM - editat ultima oară la 23-08-2024 09:49 AM de DanielaH
Salut, daca mi-am reîncărcat cartela online, aceasta fiind inactiva de ceva timp, după care, între timp, până mi-a fost alocat creditul(10 euro) am activat din My Orange Roamingul și ca printr-o minune mi s-a reactivat vechea opțiune și mi-a fost sustras atât creditul cât și opțiunea pot beneficia de o rambursare pentru a completa și a îmi activa o opțiune cu roaming ? Cred că puteți verifica in sistem datele inclusiv orele la care au fost făcute fiecare tranzacție și modificare în parte pentru a va asigura că nu este vorba de o înșelătorie, mulțumesc.
la 23-08-2024 10:21 AM
Salutare!
Intră cu ei în legătură prin Chat Djingo de aici , după care scrii transfer operator.
Noi aici, suntem în mare parte tot clienți, deci nu avem cum să te ajutăm în situații din acestea.
Baftă!
la 23-08-2024 10:28 AM
Salut. Problema activării a fost cauzată de o opțiune recurentă de pe cont pentru care ai fost anunțat că se va activa la acea dată în cazul că ai credit pe cont. Acum, dacă nu ai consumat resursele opțiunii, contactează Serviciul Clienți prin chat Djingo sau din MyOrange > Altele > Contact și feedback, sperând să reușești să ți se convertească opțiunea. Ulterior alegi altă opțiune preferată. Nu uita să dezactivezi eventuale alte opțiuni recurente. Te așteptăm aici pe topic cu o actualizare a situației. Succes.
la 26-08-2024 09:00 AM
@Limitededitiong, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor