la 08-12-2022 09:19 PM - editat ultima oară la 09-12-2022 09:09 AM de DanielaH
Seara buna !
Tocmai ce am trecut vama si s-a tăiat efectiv tot semnalul !
Am activat roamingul si pe cartela si pe telefon !? Plus ca am activa opțiune de Roaming de 16€.
Cand o bag in alt telefon funcționează fara probleme.
la 08-12-2022 09:44 PM
@Andreich94: Bun venit în Comunitate. Deci ai prepay cu opțiune de 16euro, funcțională în alt telefon dar nefuncțională în cel care dorești. În acest caz sigur pe cont (SIM) ai activat roamingul, însă e posibil să nu ai activat ”Data Roaming” din telefon. Serviciile de voce (apel/SMS) ar trebui să fie funcționale, mai ales dacă te-ai conectat la aceiași rețea ca și cu telefonul pe care declari că este totul funcțional. Poți încerca și o schimbare de operator să verifici dacă problema persistă. Însă exceptând datele mobile, serviciile de voce (apelare) ar trebui să fie funcționale. Revino cu detalii sau alte constatări.
la 12-12-2022 10:04 AM
Andrei, s-a rezolvat problema cu telefonul? Funcționează roaming-ul?
la 12-12-2022 11:42 AM
Intrebare: roamingul l-ai activat inainte sau dupa ce ai trecut granita? Cartela este noua sau are o oarecare vechime? Nu stiu in cazul tau, dar pentru cartelele nou activate, roamingul se activeaza abia dupa ce cartela s-a activat (conectat) la o antena Orange Romania (NU direct in roaming).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor