la 09-11-2022 08:28 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 09:33 AM de DanielaH
Deci, sunt plecat în Germania și am avut telefonul încărcat cu 16 E totul a mers bine 2 săptămâni, acum nu pot să sun pe nimeni, nu ma poate suna nimeni și nici datele mobile nu funcționează, astăzi mi-am reîncărcat iar telefonul cu 16 E pentru că primeam mesajele cu "Nu ai suficient credit...." dar degeaba primesc aceleași mesaje și nici datele mobile nu funcționează, am totul activat roming la cartela, roming ul din telefon.. Am dat reset la telefon dar tot nu funcționează, mă poate ajuta cineva vă rog, mulțumesc.
la 09-11-2022 08:50 PM
Salut! Încearcă să încarci cu credit, nu cu opțiune.
la 09-11-2022 09:32 PM
Emilian, bun venit in Comunitate!!!
Tu ai încărcat cu credit sau cu o opțiune de 16 euro? Eu înțeleg că ai încărcat cu credit, care se consumă mai repede decât beneficiile unei opțiuni.
09-11-2022 09:52 PM - editat 09-11-2022 09:55 PM
Salut Emilian!
Bine ai venit in Comunitate!
In ultimele 123 de zile e prima data când ești în roaming?
Pentru că daca ai stat mai mult de două luni in roaming, e posibil sa fi atins limita de utilizare rezonabilă a serviciilor în roaming. Ceea ce inseamna ca nu mai poti folosi din beneficiile incluse in optiunea respectiva, si trebuie sa incarci cu credit, iar taxarea se va face la tarif standard pentru tara respectiva. Asta ar explica si mesajele pe care continui sa le primesti.
Ai aici tarifele pentru Germania.
Si aici mai multe informatii referitoare la politica de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming.
la 10-11-2022 09:36 AM
@Emilian08, te așteptăm să revii cu mai multe detalii despre situația ta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor