la 29-03-2024 10:40 AM - editat ultima oară la 29-03-2024 10:43 AM de DanielaH
Am avut o experienta neplacuta cu cei de la orange, am activat roamingul pe cele 2 abonamente detinute inainte de a pleca cu o zi in Ungaria. Am primit si mesajele de confirmare pe cele 2 telefoane al meu si al sotiei. Toate bune pana am ajuns in Ungaria unde pe tot parcursul vizitei mele nu am avut roaming indiferent cat am incercat sa rezolv problema, reporniri, schimb in mod avion, sau diferite setari. Nici vorba pe nici un telefon. Telefoanele aveau roamingul activ si din setari deoarece pe telefonul meu fiind dual chiar am avut si digi care functiona...
Deci pana la Budapesta si inapoi nu am avut orange ceea ce mia creat un disconfort f mare...
La 2 zile am fost iar si aceeasi problema
Sambata merg din nou si daca va fi la fel, sigur ma voi indrepta legal impotriva lor...este o rusine.
Intrebarea este pentru ce mai platim.???
la 29-03-2024 11:02 AM
Salutare!
In meniul *100# si in MyOrange, roamingul apare activ? La mine a fost mereu by default activat (de la semnarea contractului) si la prima iesire din tara nu am avut probleme.
Ai incercat sa suni de pe celalalt numar la relatii clienti? Mi s-a intamplat in urma cu vreo 3 ani cu Vodafone (numarul sotiei). Abonamentul avea acces la roaming, dar nu era activ si a trebuit sa sunam de pe alt numar pentru activare. Mi s-a parut ciudat, dar in fine, probabil sunt singurii care fac treaba asta.
29-03-2024 11:07 AM - editat 29-03-2024 11:11 AM
@Laur20: Neplăcut inconvenientul creat, însă nu înțeleg cum ”ai activat roamingul pe cele două abonamente”, în contextul în care abonamentul (presupun) că avea deja resurse în SEE. Că ai activat pe telefon posibilitatatea utilizării resurselor în roaming... este altă abordare, cel puțin dacă este vorba despre abonamente în SEE. Te rog, dacă poți să menționezi TIPUL de abonament utilizat, pentru a avea certitudinea că are resurse în SEE.
Cât privește telefonul, dacă pe celălalt SIM au fost active și utilizabile resursele, atunci doar o problemă legată de contul abonamentului ar putea fi problema, deși pe două abonamente în același timp.... cam greu de crezut.
Pe de altă parte, ”mesajele de confirmare” au fost referitoare la ce? La activarea opțiunii sau la conectarea SIM-ului de Orange la un operator local din Ungaria? E diferență enormă.
Pentru mai multă siguranță și certitudinea activării, după ce ajungi în Ungaria, apelează *100# - SelfCare și selectează opțiunea Roaming pentru a verifica dacă este activ sau nu (deși această verificare se paote face și pe teritoriul României).
Te așteptăm cu o actualizare a situației descrise aici. Numai bine!
la 29-03-2024 12:12 PM
Cred ca nu ai inteles nimic, am facut ca de obicei ( nu e prima oara cand ies din tara si activez roamingul)...am activat roamingul din online pentru toata Europa pentru cele 2 abonamente care includ acest lucru. Dupa care am primit pe ambele telefoane mesajele orange precum ca optiunea roaming sa activat Dar la iesirea din tara semnal ioc pentru Orange pe ambele telefoane. Am facut tot ce e posibil dar degeaba...pe unul din telefoane am avut digi care a intrat in retea imediat ce am iesit din tara si primit inclusiv mesajul de bun venit in Ungaria...orange nici poveste ...la cateva zile aceeasi poveste .Acum ai inteles?
la 29-03-2024 12:20 PM
Eu am înțeles perfect situația. Recitește cele scrise și analizeză situația. NU ai făcut TOTUL posibil. Ca idee, chiar și aici în țară, verifică să știi cel puțin status-ul roamingului pe contul numerelor care interesează.
Și încă un aspect deloc de neglijat: Câte zile petreci de obicei în Ungaria. După descriere, pare că utilizezi mai mult resurse în roaming decât național, iar aceasta face ca balanța utilizării rezonabile a resurselor în roaming să nu fie favorabilă clientului. Mai multe detalii în acest sens găsești aici: https://www.orange.ro/roaming/
29-03-2024 12:26 PM - editat 29-03-2024 12:29 PM
In totdeauna verific si le activez doar la nevoie, chiar si asa parerea mea este ca cam mult sa ceri unei persoane care isi activeaza optiunea, primeste mesaj ca este activa, cand de fapt nu este, sa mai faca si alte lucruri...cred ca esti de pe la ei...ca le tot iei aprararea iar daca trebuie sa dau telefoane si sa ma rog de ei pentru a beneficia de ce desa platesc...te inseli. SI stiu foarte bine ce resurse am disponibile si ce mai am in abonamentele mele...Pe scurt este o eroare orange care mie personal fiind desa a 2-a oara mi-a creat un disconfort cam neplacut...si ma gandesc chiar sa renunt la ei
29-03-2024 12:32 PM - editat 29-03-2024 12:32 PM
În această situație, îți doresc decizii înțelepte și succes!
la 29-03-2024 12:13 PM
inca ceva..apeleaza tu *100# cand nu ai semnal orange .....poate te prinzi ca e degeaba
la 29-03-2024 12:17 PM
Buna,
În aplicația Orange era activat?
la 29-03-2024 12:18 PM
ca si acum ..figureaza ok. Am fost sunat de la orange si cica in sistem figureaza activat. Dar vor face verificari mai amanuntit... ..ce sa zic..problema rezolvata:)
la 29-03-2024 03:09 PM
Rămâne să selectezi tu manual rețeaua după cum spun colegii.
O zi frumoasa!
29-03-2024 12:27 PM - editat 29-03-2024 12:29 PM
Laur20, ”TU” (adică eu însumi) am apelat în roaming *100# (adică SelfCare) chiar și cu roaming dezactivat. Găsești un topic pe această temă și posibil să mai afli informații noi pe un topic al subsemnatului.... aici. Deci știu despre ce vorbesc. Însă după cum menționam, nu ai încercat... totul.
LE: Însă dacă ți s-a menționat că e activat și că nu este motiv de verificare, atunci nu e cazul să mai verifici acest aspect.
la 29-03-2024 12:35 PM
prietene daca nu ai semnal retea nu poti apela nici un numar scurt sau lung in afara de nr situatii urgenta...e asa greu de inteles ?
la 29-03-2024 12:48 PM
Un ultim sfat: citește, experimentează și apoi .... vorbește. Tot ce am scris pe acest topic pare a nu se adresa cazului tău. Deci succes!
la 29-03-2024 12:37 PM
si sa te citez din articolul tau ,,ATENȚIE: Un semn de ”R” la semnul cu ”nivelul de putere a semnalului” nu înseamnă că beneficiați de servicii în roaming.,, apoi te intreb daca la semnul de putere a semnalului este nimic, adica nu ai retea mai poti forma *100# ?.. iti raspund eu...NU
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor