la 02-04-2024 08:35 PM
Buna ziua. Sunt in situatia in care nu pot accesa apeluri sau date mobile in roaming pentru Franta. De curand am tranzitat Monaco in mai putin de 1 ora, iar datele mobile s-au dezactivat odata cu primirea SMS-ul in care sunt indicate tarifele. Mentionez ca am active optiuni pentru SEE iar pe teritoriul Frantei nu le pot folosi. Am mai putin de 60 zile decand folosesc serviciul roaming. Multumesc.
la 02-04-2024 09:42 PM
@abraghis: Bun venit în Comunitate. Pentru un răspuns clar, ar fi necesar să ne menționez ce ”opțiuni active pentru SEE” ai pe cont și perioada de valabilitate (sau cel puțin data activării lor). Ai activată cel puțin o opțiune cu roaming în SEE? Ar fi esențial de știut.Te așteptăm să revii pe topic cu detalii.
la 02-04-2024 09:47 PM
Salutare!
Dacă ai opțiuni de SEE pe cont, încearcă și o selectare manuală a rețelelor, poate se conectează la un alt operator in roaming.
Eventual, dă și o repornire la telefon ulterior!
Baftă!
la 02-04-2024 10:01 PM
la 02-04-2024 10:37 PM
Daca ai avut credit, ti l-ai "mancat" in Monaco, care nu e in SEE, acolo nu functioneaza optiunea clasica de roaming.
la 03-04-2024 10:33 AM
@abraghis, te așteptăm să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor