la 15-08-2024 11:13 AM - editat ultima oară la 16-08-2024 09:11 AM de GeorgianaD
Am incarcat ieri cu optiune de internet de 12 euro și nu am internet în roaming absolut deloc, țin să preciez că am mai încarcat telefonul cu opțiunea asta și am avut internet în roaming SEE.
Aș vrea să știu care e problema fiindcă nu înțeleg absolut deloc, în aplicație îmi precizează că am 15,5Gb de internet în Roaming SEE
la 15-08-2024 11:29 AM
Salutare,
Ai zis că nu ai internet in roaming. Dacă îți merge să suni și doar internetul nu îți merge, verifica in telefon setările de data roaming. Adesea sunt oprite, având rolul de-a nu îți crește factura accidental.
Dacă nici apelurile nu îți merg, verifica in telefon să ai roamingul activ și din contul my Orange să ai Roaming (în SEE sau toate țările). Știu că ai opțiunea activa, dar verifica să ai și serviciul activ.
Te așteptăm cu vesti. 🙂
la 15-08-2024 11:33 AM
la 15-08-2024 11:52 AM
Buna,
Daca nu reușești prin metodele prezentate de colegi, încearcă să contactezi serviciul clienți orange prin chat sau telefonic.
la 15-08-2024 12:35 PM
Salutare!
Dacă spui că ai folosit deja opțiunea aceasta, posibil să ai restricții legate de politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming. Probabil că ai folosit mai puțin în țară și mai mult în roaming în ultima vreme, ceea ce face să te restricționeze.
Din păcate, nu ai alte variante decât să întrebi la Serviciul clienți ce și cum, iar dacă se confirmă, trebuie să încarci doar cu credit și/ sau folosit wifi la greu sau un prepay local.
Baftă!
la 19-08-2024 10:01 AM
@NiaCosti, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor