la 11-08-2024 09:55 AM - editat ultima oară la 12-08-2024 08:13 AM de DanielaH
Salut, ieri am ajuns in Germania și la iesirea din aeroport m-am trezit că nu am semnal, mentionez ca roamingul este activ, verificat, n-am mai avut astfel de probleme, știe cineva ce se petrece? Mulțumesc
Apropos, nimeni dintre cei sositi din Ro nu avea (cei cu orange) !
11-08-2024 08:00 PM - editat 11-08-2024 08:27 PM
Multumesc frumos si eu pentru raspuns
Ce as face eu in cazul tau? As intra pe chatul cu Djingo, AICI si as cere o resetare a datelor mobile, si un status al roamingului.
O singura data am patit asa, si am resetat datele mobile, prin djingo, si ulterior a mers totul ok.
Ca si recomandare, inainte sa iesi din tara, inchide datele mobile si apoi poti trece telefonul pe mod avion (daca vei calatori cu avionul). Am observat o imbunatatire a conexiunii datelor mobile in roaming, mai rapida, facand asa.
O seara faina!🌙
la 11-08-2024 10:00 AM
Salut,
Ai incercat o selectare manuala a retelei?
la 11-08-2024 10:02 AM
Salut,
Roaming-ul pe cont este activat? Sau doar in telefon? Ideea e ca trebuie amandoua. Eventual incearca o selectie manuala de retea.
11-08-2024 10:09 AM - editat 11-08-2024 10:12 AM
Salutare!
Verifică să fie activat pe cont, nu dor în telefon și faci o scanare manuală a rețelelor partenere, pentru că este posibil ca rețeaua din zonă să aibă probleme.
Cum selectezi manual rețeaua?
Setări > Rețea și internet > Rețea mobilă. Și vezi ce variante îți apar acolo, după care le încerci prin selectare!
Dacă tot nu funcționează, unde ai wifi, încearcă să vorbești cu un operator din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și după ce intră Djingo, selectezi transfer operator.
Baftă!
la 11-08-2024 10:13 AM
Metode activare roaming abonament
Asigură-te că și în telefon roamingul este activat.
Intri la Settings > Connections > Mobile networks > Data roaming sa fie pe activ.
la 11-08-2024 10:56 AM
Salutare!
Verifică în My Orange dacă este activ serviciul de roaming. Dacă ai avut un abonament fără acces la roaming, posibil să fie nevoie de activarea lui și pe număr.
Încearcă și revino cu detalii.
11-08-2024 11:07 AM - editat 11-08-2024 11:08 AM
Dacă internetul este activ și din contul my Orange si din telefon și dacă abonamentul tău este cu roaming, atunci încearcă să selectezi manual o altă rețea si vezi dacă după ceva timp persistă problemele.
Ai menționat că nimeni din cei cu Orange nu are acces internet: ori era o problemă cu rețeaua (căutarea manuala ar trebui sa ajute), ori un incident la Orange, partener sau celula de telefonie.
Presupun că ai plecat din aeroport. Încearcă să alegi manual două-trei rețele, după cum ziceam mai sus. Dacă problema persistă pe toate, ia legătura cu Orange prin chat și roagă-i să îți verifice contul pentru că nu ai acces la internet in roaming.
Aaa, încearcă să repornesti telefonul. Pe android am mai pățit-o să își revină după restart.
la 11-08-2024 02:06 PM
Dacă "nimeni dintre cei cu Orange" nu aveau acces, atunci operatorul implicit din acea zonă a Germaniei nu este ok. Ca urmare selectează manual o altă rețea (alt operator de telefonie mobilă) și situația se va remedia. Dacă persistă situația inclusiv în alte zone / după restart telefon atunci e o problemă de analizat pe cont.
la 11-08-2024 07:41 PM
la 11-08-2024 07:54 PM
nu, ca de obicei, fie telefonul meu e de vină, setarile, etc, deși nu am facut absolut nimic!
totul a ramas asa cum a fost data trecută când am fost in germania, multumesc de intrebare!
11-08-2024 08:00 PM - editat 11-08-2024 08:27 PM
Multumesc frumos si eu pentru raspuns
Ce as face eu in cazul tau? As intra pe chatul cu Djingo, AICI si as cere o resetare a datelor mobile, si un status al roamingului.
O singura data am patit asa, si am resetat datele mobile, prin djingo, si ulterior a mers totul ok.
Ca si recomandare, inainte sa iesi din tara, inchide datele mobile si apoi poti trece telefonul pe mod avion (daca vei calatori cu avionul). Am observat o imbunatatire a conexiunii datelor mobile in roaming, mai rapida, facand asa.
O seara faina!🌙
la 11-08-2024 08:18 PM
Buna din nou,
acum functionează, posibil să fi făcut cei de la Djingo ce spui tu la pct 1, te asigur insă că mereu fac ce spui la pct 2, de data asta a fost ceva surprinzător... de neplăcut!
Oricum țin să-ți mulțumesc ptr modul de abordare si recomandări, au fost cele mai relevante! O seară minunată Anca, cu respect,
Mihai
la 11-08-2024 08:22 PM
Cu mare drag, si ma bucur ca e ok totul si te poti bucura de vacanta🥂
O seara minunata si tie!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor