la 13-07-2024 04:58 PM - editat ultima oară la 17-07-2024 09:49 AM de DanielaH
Bună ziua! Am o cartelă PrePay pe care am reîncărcat-o cu 12 EUR activând opțiunea Roaming SEE, straniu ca imediat ce intru în Grecia telefonul rămâne fără semnal. În Bulgaria funcționează perfect, momentan mă aflu în Albania, semnal este, dar în Grecia dispare. Anul trecut am avut aceeași situație, cum am ajuns în Grecia am rămas fără semnal, iar la întoarcere, cum am intrat în Bulgaria, a apărut semnalul și totul a mers perfect. Care poate fi cauza? A mai pățit cineva așa ceva???
la 13-07-2024 05:23 PM
Salutare!
Ai incercat să te conectezi și pe o altă rețea parteneră de acolo?
la 13-07-2024 05:27 PM
Salut! Nici nu mă pot conecta pentru ca telefonul nu arată semnal deloc. Aceeași situație am avut-o și anul trecut, dar la întoarcere, cum am intrat în Bulgaria, a apărut semnalul și totul a funcționat perfect până zilele trecute când iar am traversat Grecia. Cum am intrat în Albania, semnalul a apărut de la sine
la 13-07-2024 05:41 PM
Încearcă să te conectezi pe altă rețea parteneră:
https://www.orange.ro/help/cum-fac-selectie-manuala-de-retea-pe-telefonul-meu-orange-2648
Am înțeles că nu ai semnal!
la 13-07-2024 05:49 PM
Voi încerca luni deja, azi și mâine ma voi afla în Albania. Dar, îmi amintesc ca am făcut restart la telefon și am încercat să mă conectez manual, dar nici o reacție. Anul trecut am instalat cartela în alt telefon și la fel n-a mers. La întoarcere, aproape de a intra în Bulgaria, semnalul a reapărut și totul a fost perfect
la 13-07-2024 05:50 PM
Se crează impresia ca cartela e blocată strict pentru Grecia, cu toate cǎ in 2022 a funcționat perfect
la 13-07-2024 11:38 PM
Problema este fie una generală cu acel operator la care te conectezi automat (motiv pentru care să alegi manual un altul), fie este o problemă locală în acea zonă caracterizată pe o putere redusă a semnalului și insuficientă pentru servicii acceptabile /funcționale, indiferent de operatorul ales.
la 13-07-2024 06:07 PM
Salut!
Daca doar in Grecia este problema, probabil are legatura cu operatorul pe care il alege automat.
Nu stiu ce telefon ai, pe android pasii pentru a vedea ce operatori gasesti sunt: setari => conexiuni =>retele mobile => operatori de retea.. daca scoti bifa de pe selectare automata iti va afisa ce retele sunt disponibile sa poti alege.
la 13-07-2024 06:11 PM
Ambele telefoane testate erau pe Android. Mai încerc luni și revin cu detalii! Am discutat cu cei de la suport și au menționat ca au efectuat careva modificări la setări și au rugat să încerc să ma conectez manual.
la 13-07-2024 06:48 PM
Soluția este alegerea manuală a unui operator de telefonie local, altul decât cel care apare automat. Nu întotdeauna cel selectat automat este și cel mai bun. Momentan la tine pare să fie lipsă semnal în acea zonă, dar dacă încerci conectare manuală la un operator, situația ar trebui să se schimbe. Succes.
la 13-07-2024 07:24 PM
Buna,
Încearcă selectarea manuala a operatorului.
De obicei aceasta este soluția in astfel de cazuri.
la 15-07-2024 05:30 PM
Salutare! Am ajuns în Grecia, aceeași situație, cum am intrat a dispărut semnalul. Am încercat să selectez manual operatorul, dar nu apare nimic
la 15-07-2024 07:50 PM
În forma în care apare, nici nu vei avea șanse să te conectezi. La traversarea graniței terestre, telefonul are SIM-ul deconectat (disable) sau este conectat și funcțional? Mie mi se pare că ai SIM-ul blocat de către utilizator (având în vedere că este funcțional în alte țări).De ce? Pentru că întro zonă fără semnal tot ar trebui să fie un evantai cu zero linii.... nicidecum semnul de ”disable”.🚫
la 17-07-2024 01:02 AM
Salutare,
Si la mine apare uneori disable, cand trec din mod avion off, si conectez datele mobile, si ma aflu in alta tara. Insa, dupa cateva secunde, undeva max 1min, totul e ok, identifica o retea, si se conecteaza, si ulterior e totul ok.
17-07-2024 01:03 AM - editat 17-07-2024 01:03 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor