la 05-08-2023 03:21 AM - editat ultima oară la 07-08-2023 08:40 AM de DanielaH
Salutare.De 3 saptamani sunt in Germania cu o optiune roaming activata.de 4 zile datele mobile nu se mai activeaza,stiti cumva care ar putea fi problema?
la 05-08-2023 09:28 AM
Salut,
In ultimele 4 luni ai mai fost in Germania sau asta e prima data? Mai ai date mobile incluse in optiune?
la 05-08-2023 09:31 AM
Salut.cu aceasta cartela e prima data iar ca date mai am vreo 400 Gb
la 05-08-2023 09:42 AM
400 de GB in roaming? Ce optiune ai activat?
la 05-08-2023 09:47 AM
Am optiunea de 12 € dar am bonusuri active!
la 05-08-2023 09:58 AM
Ok. Am o teorie. 🙂
Crezi ca e posibil ca optiunea ta de 12 Euro sa fi expirat (are valabilitate 21 de zile, ceea ce ar coincide cu cele 3 saptamani de care spui tu), iar acele bonusuri sa poata fi folosite doar cu o optiune activa?
Daca teoria e corecta, atunci stii ce ai de facut. Reincarcare, reactivare optiune, si aia e. 🙂
la 05-08-2023 10:02 AM
Optiunea este inca activa pana pe data de 13.08 .
05-08-2023 10:12 AM - editat 05-08-2023 10:15 AM
Pai...daca esti deja de mai bine de 3 saptamani (peste 21 de zile), cu acea optiune activa....tind sa cred ca informatia respectiva referitoare la data expirarii nu poate sa fie decat eronata, sau, daca ai si alte optiuni pe cont, sa fie corespunzatoare unei alte optiuni (s-a mai intamplat).
Sau, daca vrei, considerand data de 13.08 ca fiind corecta (lucru de care nu sunt foarte convins), si valabilitate 21 de zile, mergand inapoi, ajungem in data de 23.07. Daca ai ajuns in Germania inainte de data asta, inseamna ca ai stat aprox 5 zile cu beneficii dar fara optiune activa. Ceea ce n-are niciun sens. :))
Deci, tind sa cred ca informatia de mai sus e incorecta.
Ca solutii, ar fi doua:
la 05-08-2023 10:20 AM
@CostyM1: Chiar dacă ai bonusuri active există o limită a utilizării datelor mobile în roaming. Această informație o regăsești atât în SMS-ul primit la accesarea roamingului în Germania, dar și în contul tău MyOrange. Pe de altă parte, datele calendaristice menționate sunt neclare. Un screen-shot cu un mesaj aferent activării opțiunii ar clarifica parițial problema (dacă e unica activare).
la 05-08-2023 10:32 AM
la 05-08-2023 10:45 AM
Poti confirma informatia asta si la 333 (sau *133#)? Sunt curios daca cele doua coincid. Tind sa cred ca undeva e o eroare.
la 05-08-2023 10:54 AM
Aceasi situati,optiunea e activa.marea mea problema este ca nu mi se activeaza datele pe telefon!!
05-08-2023 10:57 AM - editat 05-08-2023 10:57 AM
Hmm… Deci sa inteleg ca alte resurse sunt prezente? De exemplu poti sa faci apeluri? Daca da, e posibil sa fie ceva din telefon.
Ce model de telefon ai? Optiunea Data Roaming este inca activata in setarile telefonului? Poti pune o captura de ecran eventual? Nu ai deloc date mobile sau esti pe Edge sau ceva si nu poti deschide nimic?
la 05-08-2023 11:06 AM
Da apeluri pot efectua,roaming-ul este activ,doar ca retele compatibile mi se schimba de la o zona la alta(oras la altul) iar cand activez datele pe telefon(samsung galaxy s6) nu imi apare nici o iconita
la 05-08-2023 11:48 AM
Aha… si in aceeasi zona, pana de curand, aveai date? Poti incerca o selectie manuala de retea? Poate problema e la operatorul din zona respectiva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor