la 11-11-2023 02:59 AM - editat ultima oară la 12-11-2023 09:02 AM de DanielaH
Am venit din Chișinău în Iași, mi-am activat serviciul roaming însă de 3 ore tot îmi arăta lipsa acoperire rețea. Ce pot face cu asta. La sigur nu e problemă la telefon.
la 11-11-2023 05:13 AM
Salutare!
Ai încercat să dai un restart la telefon și/ sau să selectezi manual rețeaua?
Sau poate în zona unde te afli sunt momentan probleme tehnice.
Vezi ce se întâmplă în continuare, dar dă repornire la telefon, în primul rând.
Baftă!
la 11-11-2023 05:14 AM
Bună! Pe ce rețea ești, Orange Moldova? Ai activat roamingul și din contul My Orange, inainte să călătorești? Ai acces la internef wifi pentru a verifica, dacă ai activat acest serviciu?
la 11-11-2023 08:56 AM
Salut,
Nu e problema la telefon, e la operatorul tau. Inteleg ca in cazul asta vorbim de Orange Moldova? Daca da, eu zic sa iei legatura cu ei.
De asemenea, poti incerca eventual si o selectie manuala de retea.
11-11-2023 10:24 AM - editat 11-11-2023 10:25 AM
"Lipsă acoperire rețea" înseamnă roaming inactiv sau obligatoriu conectare manuală la rețea (în caz că roamingul este activat).
la 11-11-2023 10:33 AM
Salutare!
Ai incercat sa urmezi informatiile de pe site?
https://www.orange.md/ro/roaming/roaming-romania
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor