anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme roaming

RodicaEr
Începător
Bună ziua!
Am activat opțiunea 16E roaming, dar abia după traversarea frontierei și apariția dificultăților de conectare, mi s-a indicat suplimentare o oarecare bifa, precum ca nu as putea folosi datele mobile. Iar bifa respectiva o pot scoate doar pe teritoriul tarii. Deci cum poate fi asa ceva? Non-sens!!! Activezi roaming, dar de fapt, fără sa pot utiliza datele mobile! Cum as putea remedia situația? Va mulțumesc anticipat pentru ajutorul dvs!!!
7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember
Despre ce telefon vorbim? La Android, Data Roaming (adica date mobile in Roaming) se activeaza din setarile telefonului. Nu are legatura cu locul in care e activat. La mine, setarea respectiva se afla in Setari > Retea & internet > Retea Mobila > Roaming. Aici trebuie sa fie activat, ca sa ai date mobile si in roaming. E o optiune care e debifata implicit (si e bine ca e asa), pentru a evita taxarile accidentale pentru servicii de roaming (in special date) in zonele de granita.
Client Orange

Pololică
#StarMember
Cum ți-a recomandat și Radu, bifează opțiunea de activare roaming de date din telefon, apoi dă-i o repornire.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit in Comunitate! Ai topic dedicat aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2748216-activa-roaming-strainatate Merge din My Orange fix, în cazul tău. Sau My Orange, depinde ce ai. Văd că ai scris pe aria Orange Romania Comunications. Succes!

RodicaEr
Începător
Sunt bifate roaming activ și pe telefon și în my orange. Inclusiv erau active încă din tara. Am făcut și restart-uri. Verificat si pe un al 2lea telefon. Djingo verificat, cica tot activat ok. Nu pot sa înțeleg care e problema. Nu am mai avut asa ceva în călătoriile precedente.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci scrie in Chat Djingo și cere rezolvarea problemei.

arsradu
#StarMember
Ok...si ce se intampla cand incerci sa deschizi google.com in browser? Poti sa atasezi un screenshot?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@RodicaEr, s-a rezolvat situația cu roamingul? Te așteptăm să revii cu mai multe informații.