anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu-mi merge roaming-ul în Franța

Fernii
Începător

Bună ziua! Recent am ajuns în Franța și nu-mi merge roaming-ul..ceva păreri? Am încercat și din setări.. tot nimic

20 Răspunsuri 20

Cortex
Angajat Orange

@FLo1 Pot intelege acest lucru , insa este bine sa luam in considerare ambele scenarii :
Primul: Daca roaming-ul din cartela este activ dar din telefon nu este activ exista posibilitatea ca serviciul sa nu functioneze 
Al Doilea- Aici depinde foarte mult daca abonament-ul are un plan cu serviciul de roaming inclus  (in spatiul economic european "SEE" ) dar daca este doar un pachet cu beneficii nationale functionalitatea serviciului nu este admisa.

@Cortex: Am înțeles descrierea și cazul de aplicare al celor 2 scenarii. Tot nu am înțeles (și eu la asta făceam referire) legătura dintre data roaming (activat) și conectare+funcționare servicii de voce. Pentru că pe un terminal atât timp cât nu se pot asigura (indiferent de cauze) serviciile de voce, serviciile de date mobile nu vor fi funcționale nici atât, mai ales când conectarea la un operator local este nerealizată. Iar restricție la conectarea în roaming (alta decât de pe cont) telefonul nu are, exceptând date mobile.

....și revenind, deși Orange France nu mi-a pus probleme de conectare/funcționare, cu un roaming SEE activ pe cont, conform "scenariului" înțeleg că voi avea active serviciile de voce (NU de date mobile) numai având roaming data activat. ....m-am pierdut 🤔🤔

DanielaH
Moderator

@Fernii situația mai este de actualitate? Noi te așteptăm să revii cu ceva detalii și, bineînțeles, cu vești bune.

Fernii
Începător

Din păcate nimic..am încercat și de pe alt telefon dar tot degeaba. Chestia este ca recent mi-am făcut un alt abonament la un telefon + cartela și la ghiseu/sediu ce o fi.. m-i s-a zis ca m-i se activează automat roaming-ul. Sa precizez ca telefonul pe lângă a22 pe care îl am, este cu butoane "maxcom" și am scos cartela din el și l-am băgat în alt telefon... am activat roaming-ul dar nimic. Și chiar recent l-am făcut abonamentul)) pe 28 dacă nu ma înșel.

@Fernii problema pare sa fie pe cont. Ai incercat sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti? Daca nu, incearca si asta. Pentru ca cel mai probabil acolo e problema.

Client Orange

@Fernii: o întrebare simplă: poți descrie abonamentul încheiat conform contractului: tip, valoare + resurse menționate (minute, net)? Pe de altă parte, în contul tău MyOrange, la secțiunea de roaming apare că numărul are activ roamingul? Revino cu aceste detalii.