la 06-10-2022 09:16 AM - editat ultima oară la 06-10-2022 09:21 AM de DanielaH
Bună ziua! Recent am ajuns în Franța și nu-mi merge roaming-ul..ceva păreri? Am încercat și din setări.. tot nimic
la 07-10-2022 07:01 PM - editat ultima oară la 07-10-2022 07:26 PM de DanielaH
@FLo1 Pot intelege acest lucru , insa este bine sa luam in considerare ambele scenarii :
Primul: Daca roaming-ul din cartela este activ dar din telefon nu este activ exista posibilitatea ca serviciul sa nu functioneze
Al Doilea- Aici depinde foarte mult daca abonament-ul are un plan cu serviciul de roaming inclus (in spatiul economic european "SEE" ) dar daca este doar un pachet cu beneficii nationale functionalitatea serviciului nu este admisa.
la 07-10-2022 09:53 PM
@Cortex: Am înțeles descrierea și cazul de aplicare al celor 2 scenarii. Tot nu am înțeles (și eu la asta făceam referire) legătura dintre data roaming (activat) și conectare+funcționare servicii de voce. Pentru că pe un terminal atât timp cât nu se pot asigura (indiferent de cauze) serviciile de voce, serviciile de date mobile nu vor fi funcționale nici atât, mai ales când conectarea la un operator local este nerealizată. Iar restricție la conectarea în roaming (alta decât de pe cont) telefonul nu are, exceptând date mobile.
....și revenind, deși Orange France nu mi-a pus probleme de conectare/funcționare, cu un roaming SEE activ pe cont, conform "scenariului" înțeleg că voi avea active serviciile de voce (NU de date mobile) numai având roaming data activat. ....m-am pierdut 🤔🤔
la 07-10-2022 07:28 PM
@Fernii situația mai este de actualitate? Noi te așteptăm să revii cu ceva detalii și, bineînțeles, cu vești bune.
la 08-10-2022 02:32 AM
Din păcate nimic..am încercat și de pe alt telefon dar tot degeaba. Chestia este ca recent mi-am făcut un alt abonament la un telefon + cartela și la ghiseu/sediu ce o fi.. m-i s-a zis ca m-i se activează automat roaming-ul. Sa precizez ca telefonul pe lângă a22 pe care îl am, este cu butoane "maxcom" și am scos cartela din el și l-am băgat în alt telefon... am activat roaming-ul dar nimic. Și chiar recent l-am făcut abonamentul)) pe 28 dacă nu ma înșel.
la 08-10-2022 08:07 AM
@Fernii problema pare sa fie pe cont. Ai incercat sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti? Daca nu, incearca si asta. Pentru ca cel mai probabil acolo e problema.
la 08-10-2022 08:29 AM
@Fernii: o întrebare simplă: poți descrie abonamentul încheiat conform contractului: tip, valoare + resurse menționate (minute, net)? Pe de altă parte, în contul tău MyOrange, la secțiunea de roaming apare că numărul are activ roamingul? Revino cu aceste detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor