la 06-10-2022 09:16 AM - editat ultima oară la 06-10-2022 09:21 AM de DanielaH
Bună ziua! Recent am ajuns în Franța și nu-mi merge roaming-ul..ceva păreri? Am încercat și din setări.. tot nimic
06-10-2022 09:31 AM - editat 06-10-2022 09:31 AM
Salut!
Incearca sa selectezi alt operator. Esti pe prepay sau abonament?
Ai serviciul de roaming activat sau optiune cu roaming?
Ai semnal? Ce anume nu merge? Apelarea sau net-ul? Sau niciuna?
Da-ne mai multe detalii, daca poti.
la 06-10-2022 09:38 AM
Am încercat sa schimb și operatorul dar nimic.. Sunt pe abonament cu roaming-ul activat.. când sun îmi scrie "neînregistrat în retea" am încercat și sa-i dau restart, sa selectez alți operatori.
06-10-2022 09:45 AM - editat 06-10-2022 09:49 AM
Ok, deci nu-si ia semnal. Asta poate insemna doua lucruri. Fie nu ai serviciul activat (trebuie confirmat cu un consultant), fie SIM-ul a devenit cumva inactiv. Si sper sa nu fie a doua, pentru ca n-ai cum sa-l inlocuiesti din roaming.
Daca poti, incearca eventual si SIM-ul in alt telefon.
Poti incerca sa suni de pe un alt telefon la +40 374 300 300 (serviciul de Relatii Clienti, apelabil de oriunde) sau sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo (de pe un laptop sau alt telefon cu net). Eventual, daca problema e pe cont, cu ocazia asta o pot si rezolva.
la 06-10-2022 09:58 AM
Cartela nu este de vina fiindcă mai am un telefon doar ca model cu "butoane" dar când am mers sa întreb dacă îmi merge roaming-ul m-i s-a zis ca îmi întra automat roaming-ul și chat-ul Djinho nu-l găsesc în aplicatie
la 06-10-2022 10:04 AM
Click aici pentru Djingo.
la 06-10-2022 10:27 AM
Teoretic Roaming SEE ar trebui sa fie implicit activ. Recomand o verificare in MyOrange (aplicatie sau web) si verifica daca numarul are activ roamingul (nu conteaza SEE sau Toate tarile). Am fost anul trecut in Turcia si a trebuit sa dezactivez roamingul (aveam doar SEE) si sa-l reactivez (reactivarea se face doar pentru Toate tarile, nu am vazut optiune sa fie doar pentru SEE).
Daca in MyOrange este activ, incearca o dezactivare si apoi o reactivare.
Daca nici asa nu merge, recomand Djingo (pe web).
la 06-10-2022 10:29 AM
@Fernii : În Franța merge chiar foarte bine Orange France. Deci dacă ai abonament cu resurse de roaming în SEE incluse ar trebui să te poți conecta automat sau manual. În funcție de zonă există posibilitatea să apară probleme la ”date mobile”, dar serviciile mobile sunt funcționale sigur. Totul depinde și de puterea semnalului din zona în care te afli.
la 29-10-2022 02:24 PM
Pentru cei nedumeriți, cea mai ieftină EO oferită de Orange oferă (mai nou față de anii trecuți) prin Orange France chiar și 4G+. Oricând și oriunde am folosit-o, personal nu am avut probleme. E drept, cam la 70-80 de km în afara Parisului viteza nu mai este ceea ce ar trebui să fie un 4G. Pe voce nu au fost probleme.
la 07-10-2022 02:45 PM
@Fernii s-a rezolvat situația cu roaming-ul? Funcționează?
la 07-10-2022 04:36 PM
@Fernii Imi poti spune daca acesezi setarile telefonului -> conexiuni -> retele mobile -> si acolo daca "Roaming Data" este activ ? (este foarte important ca roaming-ul de date sa fie activ din telefon nu doar din cartela atunci cand faci selectia manuala de operator )
Succes!
la 07-10-2022 06:14 PM
la 07-10-2022 06:29 PM
Cartela nu-si ia semnal. Nu putem vorbi de niciun fel de voce/date. Nu avem semnal in primul rand.
la 07-10-2022 06:54 PM
@arsradu : similar și un SIM cu roaming neactivat "nu-și ia semnal". Testat și verificat, tot pe Franța, dar nu asta contează. Plecând de la premisa că SIM-ul era ok la plecarea din țară, atunci lipsa semnalului =roaming inactiv. Simplu.😉
la 07-10-2022 07:01 PM
Da, Flo. Aia ziceam si eu mai sus. Eram de acord cu ce ai zis tu. Raspunsul de mai sus era o completare la ce ai zis tu. Mai exact la faptul ca userul nu are roaming-ul activat. Si ca urmare, cel mai probabil n-are nicio importanta daca are sau nu data roaming activat. Pentru ca nu are niciun fel de semnal (in cazul asta, cel mai probabil cauzat de faptul ca nici serviciul de roaming nu e activat). 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor