la 30-05-2024 12:12 PM - editat ultima oară la 30-05-2024 12:23 PM de DanielaH
Am întâmpinat o problema de aseară sunt în Norvegia și nu îmi mai merg datele mobile
la 30-05-2024 12:22 PM
Salut! Activează datele mobile în roaming din telefon, setări - rețea - date mobile roaming.
la 30-05-2024 01:38 PM
Dacă abia ce ai ajuns în Norvegia, atunci posibil să nu ai activate ”datele mobile în roaming” din telefon. Indiferent dacă ai abonament sau prepay, bănuiesc că ai un roaming activat și resurse valabile în roaming. Te așteptăm cu unele detalii pentru clarificare.
la 30-05-2024 01:42 PM
Salutare!
Poți încerca să selectezi manual o altă rețea .
la 30-05-2024 02:10 PM
Ai activat roamingul
30-05-2024 04:31 PM - editat 30-05-2024 04:32 PM
Salut Roby,
Esti abonat sau prepay? La abonament, ai roaming SEE inclus in abonament? Daca esti pe Prepay, ai o optiune de 12/16 euro activa pe cont? Roaming-ul este activat din setarile telefonului? Daca nu stii, verifica si activeaza.
Oferta de roaming pentru Norvegia o gasesti aici.
la 04-06-2024 10:46 AM
@Roby1, s-a rezolvat situația cu datele mobile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor