anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai am net nici in România nici in roaming

Ionut_pasa
Începător
Buna ziua, nu mai am net nici in țara și nici in roaming, plata facturii a fost efectuată de câteva zile și net tot nu am.
La prietena mea s-a resetat și are full și roaming și in țara. La mine nu.
Abonamente in aceeași zi și același abonament și plătite in aceeași zi.
Care este problema? Am nevoie urgent.
Și problema este ca aveam 5,7 in român-ungar și acum îmi arată 2,57mb de ce ?? Ca abonamentul este cel de 10 euro.
Care e problema?
8 Răspunsuri 8

Ionut_pasa
Începător
Serviciul de contact 300 zice ca are probleme .. sunt plecat și am nevoie urgent de net

DanielaH
Moderator
@Ionut pasa, bun venit în Comunitate! În primul rând să știi că am acoperit noi numărul de telefon din atașamentul postat de tine pentru că astfel de date personale nu trebuie făcute publice aici. Referitor la situația ta, dă-ne, te rog, mai multe detalii. Ești în țară sau în roaming? Dacă ești plecat, de cât timp? Serviciul de roaming este activat din telefon? Spui că nu ai net, dar apeluri poți da/ primi?

Ionut_pasa
Începător
Merge am net dar nu mi se mai resetează adică la luna la luna îmi intra 20 gb in ro și 5,6 in roming Acum am plătit și factura de câteva zile și tot nimic

Ionut_pasa
Începător
Merge sa sun și in roming și normal . Problema este ca nu mai am net îmi arată ca am 90 mg ... sper sa nu între pe cost ca nu voi fi mulțumit dacă se ca întâmpla asta .. sa platesc sa am net și roming si sa fac cost-URI. Încerc sa sun de 2 zile la 300 sa iau legătura cu un agent orange și nimic zice ca sunt probleme tehnice și se vor remedia...

DanielaH
Moderator
@Ionut, în ceea ce privește nefuncționarea internetului îți sugerăm să încerci să schimbi (din setările manuale ale telefonului) operatorul la care ești conectat acum - să nu fie vreo problemă temporară de semnal la operatorul respectiv. Iar în cazul în care spui că informația din My Orange este eronată, îți recomandăm o delogare și relogare în aplicație și să te asiguri că ai instalată ultima versiune. Te așteptă cu feedback.

Ionut_pasa
Începător
Se vede clar in poza ca nu mai am net deloc ... și a trecut mai bine de o luna de zile de la ultimul reset de net și minute și roming ... Factura este plătită la data de 14.09.2021 Factura de plata mi-a venit pe data de 12 sa emis și pe data de 14 am plătit și nici in ziua de azi nu sa resetat net și roming tot 92 mg

delfinas
Specialist certificat
Ionuț, problema ta e că nu ai primit resursele lunare in aceasta lună. Corect? Sa inteleg că pe 12 ale lunii incepe abonamentul tău și luna asta inca nu ai primit resursele incluse in abonament?

DanielaH
Moderator
@Ionut pasa, s-a rezolvat problema? Ai primit resursele? Funcționează roamingul?