Nu functioneaza cartela in roaming
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:44 PM - editat ultima oară la 30-05-2024 08:44 AM de DanielaH
Buna seara! Am o problema cu aceasta cartela de la orange! Nu pot sa sun, apelez și îmi intra acel bipui "tânânâ tânânâ". Nici internet nu am, nici măcar E. Țin sa menționez ca sunt plecat din țara, roaming activat. Aseară funcționa Internetul. Ce pot face in acest caz? Multumesc anticipat

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-05-2024 09:50 PM - editat 29-05-2024 09:51 PM
Buna seara, Andi, bun venit in Comunitate!!!
Depinde de cand esti plecat! Daca ai fost, in ultimele 2 luni, mai mult in roaming, ai depasit limita de consum rezonabila in roaming si nu te mai ajuta nici o optiune, ci doar sa incarci cu credit si sa consumi la pret standard.
Daca vrei sa mai stai plecat, iti recomand o cartela de acolo si wifi.
Daca nu e vb de depasirea acelei limite, poate e o pb de semnal in zona aia si recomand o cautare manuala de retea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:51 PM
Salutare!
Cum stai cu consumul? Ai atins cumva limita rezonabilă de utilizare? Ne poți detalia puțin. Motivele pot fi multiple.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:52 PM
Salut! Dacă ești plecată in roaming mai mult de 2 luni, se aplică prevederile FUP din regulamentul roaming like at home, in care consumul de date în roaming a fost depășit față de cel din țară in perioada monitorizată de 4 luni.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:56 PM
Nu am nici o luna de zile de când sunt plecat, am apelat si la 333 sau *133# nici nu primesc mesajele cu acele informații si detalii despre credit
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 09:57 PM
Am consumat mai mult internet, ascultând muzica doar de pe Spotify dar nu cred ca are o legătura cu cartela de nu mai pot suna

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:01 PM
Ti-ai consumat traficul inclus. Reincarcarea cand a fost facuta? Cu ce optiune? In ce tara esti?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:05 PM
Pe data de 29 Aprilie am incarcat telefonul cu opțiune de roaming 16€. In Germania

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:11 PM
Pai trebuie sa reincarci, au trecut 28 de zile.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:13 PM
Am înțeles, acum am Vb cu cineva ca tot așa a pățit, a reîncărcat și nu s-a incarcat telefonul, "banii au rămas suspendați"

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:19 PM
Acea persoana poate ca e de mai mult de 2 luni in roaming si a depasit limita rezonabila de consum, asa ca nu-l mai ajuta optiunea.
Tu spui ca esti de o luna, deci mai merge o luna, dar trebuie sa reincarci, pt ca, daca ultima reincarcare a fost pe 29 aprilie, ti-a expirat optiunea. Nu ai primit nici un mesaj ca trebuie sa reincarci?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:02 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-05-2024 10:22 PM
@Andi21: Dacă ai avut SIM-ul activ în țară cu opțiune de 4/5 euro, atunci în roaming SEE poți utiliza cel puțin încă o lună (încărcând cu 16euro, fără probleme) opțiunea cu resurse (nu credit). Dacă te vei apropia de limita utilizării rezonabile, vei fi anunțat prin SMS.
Activarea opțiunii o poți face din contul tău MyOrange sau din SelfCare (apel *100# - dacă ai credit pe cont). Îți recomand totuși activarea din MyOrange pentru a beneficia de bonificații de net. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-05-2024 04:15 AM
Buna Andi21,
S-a rezolvat problema?
Zi cu soare!🌞
