la 16-08-2024 10:01 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 08:56 AM de DanielaH
Buna , sunt in Grecia de 7 zile ( pe an ies decât in concediu din țara) , am avut internet 7 zile in Lefkada și brusc când am intrat in Atena nu mai am , îmi apare E . Am verificat consumul și din 20GB mai am 18
am dat restart , am activat/dezactivat Internetul și roamingul , dar tot nu merge
ce pot face?
stam 2 zile doar aici și nu ne putem bucura de priveliște pentru ca nu avem acces la internet , harta , waze
la 16-08-2024 10:07 PM
Victoria, bun venit in Comunitate!!!
Ai viteza de 2G, adica internet e, dar semnalul e fff slab. Probabil ca in Atena e mai aglomerat si a scazut viteza mult. Incearca sa te conectezi manual la alta retea.
la 16-08-2024 11:29 PM
@Victoria22: Bun venit în Comunitate. Pentru un astfel de semnal, în condițiile descrise, fie este o problemă de rețea locală (caz în care recomand schimbarea operatorului cu un altul, selectând altă rețea), fie este o problemă zonală manifestată la toți utilizatorii în funcție de condițiile din zonă (relief, clădiri, poziționare). Este doar telefonul tău în acestă situație sau mai sunt și alte telefoane care manifestă aceleași probleme?
la 18-08-2024 03:10 AM
Și telefonul soțului , din pacate
la 18-08-2024 07:09 AM
@Victoria22 : Este un incident local xare a afectat clienții Orange, dar care sper să se remedieze curând. Te așteptăm cu actualizări pe topic în caz că se schimbă situația. Posibil doar de luni încolo...
la 17-08-2024 05:54 AM
Salutare!
Încearcă selectare manuală alt operator din setări- rețea - selectare operator sau cum îți apare la tine în meniul telefonului. Eventual , încearcă și cu un restart.
Dacă nu reușești, incearcă să contactezi un operator prin aplicația My Orange- Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contract și feedback -Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 17-08-2024 08:08 AM
Salutare!
Eu sunt în Bulgaria (deci tot țară UE) și nu întâmpin probleme. Ceilalți (în special cu Orange) ce zic? Problema se manifestă și la ei? Ideal ar fi să vezi dacă sunt alți români și cu alte rețele au aceleași probleme.
Pentru navigație, îți recomand să descarci Hărți off-line (eu așa fac de fiecare dată).
la 20-08-2024 09:39 AM
@Victoria22, situația a fost remediată. Este totul în regulă și la tine?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor