Mi-am blocat cartela definitiv (cartela restrictionata)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 07:58 AM - editat ultima oară la 10-04-2024 08:54 AM de DanielaH
Cum pot sa o deblochez, ajutați-mă, va rog
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 08:07 AM
Din păcate daca ai blocat codul puk va trebui sa schimbi cartela SIM.
Ai detalii aici
https://www.orange.ro/help/ce-pot-face-dac-am-blocat-i-codul-puk-92
![FLo1 FLo1](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13320965_42a894fd1673c05b_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 08:16 AM
@Istoclucian68: Poți obține codul PUK pentru deblocarea SIM-ului fie din contul tău MyOrange, fie accesând Chat-ul Djingo aici, sau dacă îți este mai la îndemână.... poți solicita codul/schimbarea SIM-ului într-un OrangeShop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 08:35 AM
Salut,
1. Nu posta numarul de telefon aici. Nu suntem Orange. Suntem clienti ca si tine.
2. Ce iti apare pe telefon cand il pornesti? Ce iti afiseaza mai exact?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 08:38 AM
Nimic că am fost pe roaming și sunt an Olanda și scrie doar cartiela restrictionata
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-04-2024 08:41 AM - editat 10-04-2024 08:44 AM
In cazul asta, n-are nicio legatura una cu alta. Poti sa atasezi o captura de ecran cu acel mesaj?
De asemenea, de cat timp esti in Olanda? Esti abonat sau posesor de cartela Prepay?
![FLo1 FLo1](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13320965_42a894fd1673c05b_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-04-2024 08:50 AM - editat 10-04-2024 08:51 AM
În acest caz, nici problema nu e o ”problemă”, nici soluția nu e relevantă. Fiind în roaming, e normal SIM-ul să fie restricționat întrucât nu ai roamingul activat. Dacă numărul este de abonament, atunci e necesar schimbarea planului tarifar pentru acces în roaming. Dacă ești pe PPY, atunci e necesară activarea unei opțiuni cu roaming sau încărcarea cu credit și activarea roamingului manual (din SelfCare - apel *100# sau din contul tău MyOrange). Să ne menționezi dacă te mai putem ajuta cu ceva.
![delfinas delfinas](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042153_d18afded375f4ac5_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 10:17 AM
De cand esti plecat din tara? Ai mai folosit roaming pana acum sau de cand ai intrat in Olanda ai avut "restrictionarea"?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-04-2024 09:10 AM
@Istoclucian68, s-a rezolvat situația? Ai activat serviciul de roaming? Te așteptăm să revii cu detalii noi și vești bune.
![](/skins/images/4F0E9D6FA4998B7A2D290379554C5347/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)