la 03-05-2022 01:04 AM
la 03-05-2022 09:20 AM
la 03-05-2022 01:08 AM
la 03-05-2022 01:15 AM
la 03-05-2022 02:09 AM
la 03-05-2022 09:20 AM
la 16-02-2023 01:07 PM
M-am lovit si eu de aceasta problema cu activarea roamingului. Este total ilogic explicatia celor de la Orange ca optiunea cu resurse exclusiv nationale nu este compatibila cu serviciul de roaming. Nu am prea mult habar de tehnica dar activarea serviciului de roaming presupune inregistrarea cardului SIM la partenerii Orange din strainatate in asa fel incat sa ai semnal cand iesi din tara! Atat! Optiunea activa, ca este exclusiv nationala sau include si resurse in SEE, trebuie sa se poata folosi in functie de locatia in care se afla persoana! Trebuie lasat utilizatorul sa decida cum isi foloseste telefonul in roaming. Daca eu imi activezi astazi o optiune de 5 euro cu resurse exclusiv nationale, trebuie sa pot sa-mi activezi roamingul cu 1 euro credit fara a pierde optiunea initiala. Acel 1 euro trebuie sa fie suficient sa pot iesi pentru 2-3 ore din tara in asa fel incat sa fie posibil sa fiu contactat de cineva daca este cazul! Daca revin dupa 2-3 ore in tara trebuie sa fie posibil sa ma pot folosi din nou de optiunea mea initiala! E o mare teapa ce o da Orange-ul cu aceste dezactivari de optiuni!
la 21-03-2023 07:59 PM
ce gunoaie !!! Nici mie nu mi se pare absolut deloc normal asa ceva !!!
la 19-08-2023 10:26 AM
Mare scam din partea Operatorului Orange, trebuie sa precizeze clar ca daca activezi nu mai poti reveni la beneficiile optiunii nationale. Asa ceva? Pai daca activezi din greseala roaming in tara practic ti se anuleaza optiunea. Ce e asta, bataie de joc din partea Orange? Nu are niciun sens, ar trebui sa-ti activeze roaming si sa consume din credit pe care il ai, in niciun caz sa anuleze total optiunea nationala.
12-07-2024 02:03 PM - editat 12-07-2024 02:04 PM
Am activat optiune 5Euro (minute si internet national). Dupa aceea am verificat stare roaming si era deactivat. L-am activat si am pierdut optiunea 5Euro tocmai reincarcata. NU am primit nici o informare in prealabil ca voi pierde definitiv beneficile tocmai reincarcate.
Mare hotie! (tocmai cand ma gandeam sa trec la abonamente din moment ce incarc lunar 4 prepay-uri. O s-o fac dar la alt operator)
la 12-07-2024 03:43 PM
Ai informarea și detaliile în descrierea opțiunilor prepay și a roamingului. Mai exact faptul că prin activarea roamingului manual, optiunile active cu resurse naționale se dezactivează automat. Sper că ai citit acea secțiune, nu-i așa?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor