Internet roaming nefunctional în Olanda
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2024 12:34 AM - editat ultima oară la 26-06-2024 08:23 AM de DanielaH
E pentru prima dată când plec din țară și am activat opțiunea cu 16 E dar nu pot folosi internetul
O soluție?? Menționez că sunt în Olanda

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2024 05:20 AM
Salutare!
Telefonul se conectează la internet? Opțiunea respectivă este activă? Ai încercat și o selectare manuală a altui operator?
Dacă nu, încearcă și varianta asta și dă un restart la telefon.
Ai aici detalii despre cum se face selecția manuală de rețea pentru modelele Samsung, dar și la celelalte este asemănător:
https://www.orange.ro/help/cum-fac-selectie-manuala-de-retea-pe-telefonul-samsung-2168
Dacă tot nu vrea, ia legătura cu cei de la Orange prin chatul Djingo și explică -le ce se întâmplă.
Poți să o faci de aici ( și ceri transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-06-2024 05:55 AM - editat 26-06-2024 06:56 AM
Buna,
Ai activat roaming din my Orange?
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-am-acces-la-serviciul-roaming-pe-cartela-mea-prepay-7448
https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-roaming-dac-nu-sunt-n-ar-7668
Ai incercat selectarea manuala a unui operator?
Ai activat roaming din telefon?
Settings > Connections > Mobile networks > Data roaming sa fie pe on
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-06-2024 06:11 AM - editat 26-06-2024 06:12 AM
Salut!
Ai bifa pusa la roaming date în telefon?
O găsești în setări - conexiuni - rețele mobile - roaming date..
Trebuie sa fie invers decât este in poza, eu nu am nevoie de roaming.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2024 06:32 AM
@Marian231: Bun venit în Comunitate. La activarea opțiunii de16€ cu resurse roamingul este activat automat pe cont. Trebuie doar să restartezi telefonul și să selectezi un operator local (dacă nu este ok cel selectat implicit). Pentru internet verifici în plus să fie "data roaming " activat din telefon (meniul conexiuni-->rețele mobile). Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2024 08:10 AM
Salutare!
Verifica in doua parti:
- in MyOrange daca ai activ roamingul
- in telefon daca ai activ roamingul de date (implicit, vine inactiv, indiferent daca ai telefon cu Android sau IPhone)
Dupa ce verifici sa vezi ca sunt active, recomand repornirea telefonului.
PS: cartela este activata in tara sau ai luat-o si incerci s-o folosesti prima data in Olanda?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-06-2024 11:04 AM
@Marian231, s-a rezolvat situația? Funcționează serviciul de roaming? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
