la 04-09-2025 08:52 PM - editat ultima oară la 05-09-2025 08:40 AM de DanielaH
Am semnal pe cartelă dar nu am internet
eu sunt în uk acum
la 04-09-2025 09:18 PM
Salutare!
Încearcă să selectezi manual altă rețea pe care te conectezi, dă și un restart la telefon.
Baftă!
la 04-09-2025 10:51 PM
Alex, bun venit in Comunitate!!!
Ce opțiune ai încărcat?
la 04-09-2025 11:10 PM
Salut @Alex1995. Ai încărcat una din opțiunile disponibile aici: https://www.orange.ro/roaming/marea-britanie/ ? Sau ai activar roamingul utilizând CREDIT? Verifică dacă ai selectată permisiunea de ”Utilizare Data Roaming” (pentru utilizare date mobile în roaming). Având semnal, poți verifica situația contului (opțiunii activate) prin apel la SelfCare, adică *100# . Te așteptăm cu vești bune.
la 05-09-2025 04:32 AM
Salutare!
Verifica daca roamingul pentru toate tarile este activ din my Orange sau prin apel la *100#.
Planurile tarifare pentru UK le găsești in linkul deai jos:
https://www.orange.ro/roaming/marea-britanie/
Dacă ai verificat cele de mai sus, atunci încearcă selectarea unei rețele disponibile manual urmată de un restart al telefonului.
la 05-09-2025 12:12 PM
@Alex1995, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor