la 14-01-2023 12:46 PM - editat ultima oară la 16-01-2023 09:14 AM de DanielaH
Salutare tuturor! Îmi poate spune cineva, de ce nu mai pot utiliza servicile orange în Germania? Deși am 2 opțiuni active, mai exact una de 12€, iar alta de 16€, inclusiv roming-ul activ pe cartelă, nu pot folosi nici datele mobile, dar nici nu pot emite apeluri sau să fiu apelat.
14-01-2023 01:45 PM - editat 14-01-2023 01:47 PM
Salut,
De cat timp esti in Germania? Pentru ca daca esti de foarte mult timp (mai mult de doua luni, cumulat, in ultimele 4 luni), singura varianta prin care vei mai putea folosi serviciile este prin incarcarea cu credit (pe langa optiune), si folosirea lui la tarifele standard pentru tara respectiva. Sau, dezactivarea optiunii si folosirea din credit (dar de obicei e mult mai scump asa).
Se numeste politica de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming, si ai mai multe detalii aici.
De asemenea, poti vedea tarifele standard pentru Germania aici.
la 16-01-2023 07:44 PM
Ok, vă mulțumesc pentru informație, dar altă ìntrebare ar mai fii în legătură cu utilizarea internetului de pe cartelă.
la 16-01-2023 07:47 PM
Nu sunt foarte sigur ca am inteles intrebarea. Se aplica aceeasi politica si pentru apeluri/sms si pentru date. Daca nu am inteles eu bine, m-ar ajuta o mica clarificare, daca se poate.
la 16-01-2023 07:49 PM
Dacă reîncarc cu credit, pot folosi datele mobile fără nici o problemă?
la 16-01-2023 07:54 PM
Daca incarci cu credit, si nu sunt probleme de semnal in zona respectiva, lucru care n-are legatura cu Orange (s-a mai intamplat cu Germania), da, ar trebui sa mearga fara nicio problema.
Cu optiune activa (deci pastrand si optiunea de 12 euro, de exemplu, si incarcand si cu credit), ar trebui sa poti beneficia de tarifele preferentiale din link-ul de mai sus.
la 16-01-2023 08:23 PM
@25FL0: Ai primit toate informațiile posibile topicului, dar nu ai oferit informația cea mai importantă, esențială în toată povestea: de cât timp utilizezi în roaming serviciile mobile, indiferent că sunt date mobile, voce sau SMS?
Reiterez: nu poți utiliza resurse altele decât credit dacă ai utilizat în ultimile 4luni mai multe resurse din acel tip in roaming decât național. Revino pe topic dacă nu e clar ceva.
la 14-01-2023 08:11 PM
@25FL0: Bun venit în Comunitate. Pentru a fi mai ușor de înțeles, NU prezența mai mult de 2 luni în roaming nu este permisă, ci UTILIZAREA MAJORITARĂ a resurselor dintr-o opțiune Orange prepay, considerată pe un interval de 4 luni (123 de zile). Adică totalul resurselor consumate din opțiuni în ultimile 4luni să nu fie mai mare în roaming decât național.Simplu.
În caz contrar, singura alternativă rămâne încărcare/utilizare credit, la tarife standard. Până la confirmarea duratei de ședere în roaming nu are rost discuția despre alte posibile cauze. Te așteptăm cu răspuns.
la 16-01-2023 10:34 AM
@25FL0, te așteptăm cu mai multe detalii. De cât timp ești în roaming?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor