anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date roaming valabile doar 3 zile ?!?!?!

Alex_T
Junior entuziast
Tocmai ( acum 1h ) am incarcat cu o extraoptiune de 12€ ( care a costat 71.x Ron - desi € era mentionat la cursul de 5.0x Ron, deci trebuia sa fie cu cel putin 10 Ron mai putin) pentru a putea beneficia de roaming in Grecia, unde voi pleca in data de 10, iar in aplicatie imi apar datele ca fiind valabile doar pana la data de 10 iunie. Sunt corecte aceste informatii ? Daca este intradevar corect, cum se face ca aceasta valabilitate de 3 zile nu este mentionata nicaieri ?! Multumesc frumos
17 Răspunsuri 17

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Alex T. Bine ai venit în Comunitate! Este posibil sa nu se fi actualizat încă și în cont. În sms-ul de confirmare opțiune ce este specificat?

FLo1
#StarMember
Eu am un alt paradox: optiune UK PLUS activa când de fapt ar trebui să ai o opțiune de 12€ cu minute și net activată??? BTW: La 12€ adaugă 19% TVA si ajungi la suma corectă. Nici o optiune (credit) la prepay nu conține TVA, deci cineva trebuie să-l plătească.

Pololică
#StarMember
S-a actualizat informatia? Stiu ca uneori mai poti fi intarzieri. Legat de pret: Orange iti "vinde" euro cu 5.0X lei "bucata", dar, la acest pret se adauga si TVA (vanzatorul e obligat sa-l adauge pentru a-l plati, mai departe, catre Stat). La cartele (prepaid) a fost intdeauna asa: incarci cu credit (bani) la care, sumplimentar, platesti TVA (taxa datorata Statului). Nu am inteles de ce preturile acestui tip de servicii (prepaid) nu includ, direct, TVA in pretul final (ma gandesc ca ar fi mai usor de inteles la momentul platii, dar, pe de alta parte, platesc 29.75 lei pentru 5.95E si, pe cartela, ajung 5E, ceea ce ar fi putin ciudat din moment ce vreau 5E incarcati).

Alex_T
Junior entuziast
@FLo1 Go Uk este activ pentru weekendul trecut pentru ca am fost plecat in Uk (cu mentiunea ca am avut acces la NU mai mult de 300kbps in 3/4G cu tot cu restart terminal, setari automate - fara sa fiu bottlenecked pentru ca abia am consumat ~700mb, ca mai apoi sa fiu obligat sa folosesc un sim local din cauza limitarii de viteza - Dezamagitor ) iar optiunea de 12€ roaming este pentru weekendul viitor ( urmeaza o perioada de calatorii in scop de servici - motiv penteu care am nevoie de stabilitate in date ), cele 2 optiuni ar trebui sa fie separate (la fel cum au fost achitate separat) ++De asemenea, corect pt T.V.A., am omis acest detaliu (in stilul americam, platim tva’ul la casa, nu afisam la raft) ++++@Pololica & @MihaelaC - De aemenea, datele nu s’au activat fata de primul screenshot atasat in postul initial. Mentionez ca in Sms, detaliile oferite sunt destul de neclare in privinta celor 9Gb, voi atasa mai jos textul complet pentru ca nu pot atasa mai multe screenshoturi in reply —— Are cineva o idee legat de ce se intampla ? —— Multumesc frumos —— “ Contul tau a fost reincarcat cu optiunea cu nelimitat min/SMS in retea + 2000 min nat&intl. fix UE/SMS nat, din care 600 min/SMS sunt si intl. mobil UE + 12GB internet national. Optiunea este valabila 30 de zile si nu se reactiveaza automat. Vezi pe www.orange.ro/prefixe lista completa a destinatiilor internationale. In roaming SEE poti folosi min/SMS nationale +9.6 GB net incluse in optiune, verifica Politica de utilizare rezonabila a Serviciilor Roaming SEE pe https://oran.ge/roamingpp”

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Alex, poti sa pui te rog si un screenshot cu SMS-ul primit? Si eu as zice ca undeva e o problema (posibil in aplicatie). Ar trebui comparat eventual si cu SMS-ul.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Alex, putem să verificăm și noi situația ta cu colegii noștri. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.

Alex_T
Junior entuziast
@arsradu - atasat, multumesc @DanielaH - reply on email, multumesc

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mersi frumos, Alex. :) Din cate pot eu sa-mi dau seama, pare un bug de aplicatie. In SMS e corect.
Client Orange

Alex_T
Junior entuziast
@arsradu - mentionez ca tocmai ce am actualizat aplicatia la ultima versiune disponibila ( actualizata astazi in appstore - desi obisnuiesc sa le mentin curente de obicei) si am restartat de asemenea si terminalul (just a little extra) = fara modificari fata de atasamentele precedente. Bug/issue inca prezent. +++ de ce caut o rezolvare/certitudine ? Fiind in interes profesional, am nevoie de stabilitate si continuitate in date si vreau sa stiu pe ce ma pot baza, eventual sa am alternative stabilite

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Are sens. :) O singura nedumerire aveam eu: de ce data de 10 Iunie? Asa ca m-am uitat si eu un pic prin aplicatie. Acea data pare sa fie data de expirare a optiunii curente (la mine este 20 de exemplu)...si implicit si a beneficiilor din ea. Intrebarea ar fi: ai (sau ai avut) vreo alta optiune cu data de expirare 10 Iunie? Pentru ca, daca da, s-ar putea sa-ti fi luat data de expirare de acolo. Acuma, daca nu ma insel, optiunea cu beneficii nationale ar fi trebuit sa se dezactiveze in momentul in care o activezi pe cea cu roaming. Dar cred ca ceea ce s-a intamplat in cazul asta (si cel mai probabil nu doar in cazul tau), e ca posibil sa fi ramas data de expirare de la optiunea veche. As zice ca e doar un bug vizual. Dar n-ar fi rau sa avem si o confirmare, daca se poate, din partea Orange. 🙂
Client Orange

Alex_T
Junior entuziast
@arsradu - am mers in paralel cu GoUk (activata undeva in business days sapt trecuta pentru weekend + cat este valabila) si o extraop nationala pana ieri cand a expirat, motiv pentru care am activat extraoptiunea curenta de 12€ roaming. Este posibil sa ai dreptate, sa fie agatata data, dar de ce se regaseste acest bug doar in aceasta sectiune ? ( care intamplator este si cea pe care pun accent din nevoie 🙂 )

DanielaH
Moderator
@Alex T, am transmis situația colegilor noștri. Revenim aici imediat ce avem un răspuns de la ei.

Alex_T
Junior entuziast
@DanielaH, multumesc pentru ajutor si implicare atat tie cat si tuturor celorlalti participanti la thread Many thanks to you all, much appreciated.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cu mare drag. 🙂 Daca e un bug (cum pare sa fie), putin probabil sa se rezolve pana pleci. Dar macar sa stim (stii, in cazul asta) daca problema e doar vizuala, sau chiar urmeaza sa-ti expire optiunea pe 10, ceea ce ar fi tragic. Tind sa cred ca e doar un bug vizual, si nu o problema reala. Dar, cum ziceam, sa avem si o confirmare din partea colegilor de la Tehnic, si atunci poti sa stai linistit. 🙂
Client Orange