anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date mobile nefuncționale in afara țării

Iulianstan99
Începător
De 3 zile nu mi pornesc datele mobile, desi ele sunt activate din setări, avand opțiune activa si totul regulamentar. Eu sunt in Olanda, cu roaming ul activ. Astăzi, un amic de aici a pățit la fel, nu i se mai activează datele. A mai pățit cineva?
6 Răspunsuri 6

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poate fi o problemă și a operatorului partener de acolo. Încearcă să te conectezi și manual pe altă rețea, iar dacă tot nu funcționează, cel mai bine este să iei legătura cu cei de la Orange pe Chat Djingo. Ei pot verifica tot ce ține de contul tău și sper să primești ajutorul de care ai nevoie. Baftă!

FLo1
Campion certificat
@Iulianstan: Să înțeleg că minute și SMS poți folosi? Dacă da, atunci operatorul local e problema, sau semnalul acestuia în zona ta. Rezolvarea: schimbă operatorul cu un altul tot partener Orange.

Iulianstan99
Începător
Am schimbat si manual la toți operatorii, la unele optiuni nu se conectează iar la altele face la fel.

darvin
Junior entuziast
Salut! In ce retea sa conectat automat la momentul activarii serviciului roaming?Sunt sanse si la conexiune 5G? Multumesc!

Vio73
Campion certificat
Atunci este posibil să fi depășit limita rezonabilă de internet în roaming. Dar cel mai bine este să vorbești prin Chat Djingo cu un operator de la Orange, care îți va spune care este treaba. Succes!

DanielaH
Moderator
@Iulianstan99, s-a rezolvat situația?