Date mobile nefuncționale in afara țării

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-07-2022 05:00 AM
De 3 zile nu mi pornesc datele mobile, desi ele sunt activate din setări, avand opțiune activa si totul regulamentar. Eu sunt in Olanda, cu roaming ul activ. Astăzi, un amic de aici a pățit la fel, nu i se mai activează datele. A mai pățit cineva?
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-07-2022 07:58 AM
Salutare!
Poate fi o problemă și a operatorului partener de acolo. Încearcă să te conectezi și manual pe altă rețea, iar dacă tot nu funcționează, cel mai bine este să iei legătura cu cei de la Orange pe Chat Djingo. Ei pot verifica tot ce ține de contul tău și sper să primești ajutorul de care ai nevoie.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-07-2022 08:27 AM
@Iulianstan: Să înțeleg că minute și SMS poți folosi? Dacă da, atunci operatorul local e problema, sau semnalul acestuia în zona ta. Rezolvarea: schimbă operatorul cu un altul tot partener Orange.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-07-2022 12:43 PM
Am schimbat si manual la toți operatorii, la unele optiuni nu se conectează iar la altele face la fel.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2022 01:34 PM
Salut! In ce retea sa conectat automat la momentul activarii serviciului roaming?Sunt sanse si la conexiune 5G?
Multumesc!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2022 02:30 PM
Atunci este posibil să fi depășit limita rezonabilă de internet în roaming. Dar cel mai bine este să vorbești prin Chat Djingo cu un operator de la Orange, care îți va spune care este treaba.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-08-2022 10:52 AM
@Iulianstan99, s-a rezolvat situația?
