anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot folosi orange in uk?

Marius_093
Începător
Cum pot folosi cartela de orange in uk? A intrat automat pe EE, am roamingul e activat, am incercat reincarcarea cu optiune dar nu pot folosi telefonul, nu pot primi mesaje sau apeluri… va multumesc
22 Răspunsuri 22

Marius_093
Începător
Buna seara, imi cer scuze pentru raspunsul foarte intarziat, nu am reusit nimic, am incercat sa sun pe numarul de Ro, nu suna, am incercat sa aflu numarul de EE, reteaua pe care s a conectat, nu reusesc, trimit mesaj la numarul respectiv nu se trimite nimic. Va multumesc

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Ce eroare primesti la trimitere? Ce se intampla cand incerci sa suni? Mesajul il trimiti pe nr de telefon in format national sau international? In caz ca nu ai incercat deja, incearca in format international (+407…). Nu stiu ce numar incerci sa afli. Cartela e de Orange Romania, conectat in roaming le EE UK, nu? Daca da, numarul e cel de Romania. Nu mi-e foarte clar de ce vrei sa afli un nr de EE.
Client Orange

Marius_093
Începător
Salut, vreau sa folosesc numarul de orange aici in Uk, chiar daca este necesar da incarc cu oferta sau cu credit, lucru pe care l am facut acum cateva luni dar degeaba, am luat telefonul de acasa pe care l am deschis aici, am activat roamning dar degeaba Cand sun nu se aude nimic nu suna si se inchide, in formatul respectiv cu prefixul de Ro sun, Pentru a afla numarul am gasot ca trebuie sa trimit mesaj cu number la numarul 150 incerc si imi da eroare de trimitere mesaj, Iti multumesc pentru raspuns

Marius_093
Începător
Eu v am raspuns doar ca nimeni nu mai zice nimic, Va multumesc

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Salut Marius, Scuze de neraspuns. Nu am primit notificarea. Comunitatea are un sistem "anti-spam" cand vine vorba de notificari, si nu trimite toate notificarile, chiar si pe topic-uri la care esti subscris. Deci, daca nu esti pe faza, se poate sa pierzi raspunsuri (cum e al tau, de exemplu). Nu a fost cu intentie. Revenind la problema ta, daca ai credit...nu stiu de ce nu merge sa suni sau sa trimiti mesaje. Atata timp cat ai semnal, inseamna ca roaming-ul e activ. Deci nu cred ca mai e ceva de facut pe partea ta. Partea cu mesajul trimis la 150...nu stiu, nu cred ca se aplica in cazul asta. Deci, cumva e normal sa dea eroare, pentru ca serviciul ala nu stiu sa existe la Orange. Binenteles, se poate sa gresesc. :) Din cate stiu, la Orange, daca vrei sa-ti afli numarul de telefon, suni la 222 (dupa care tasta 2 pentru a "reasculta numarul de telefon"). Singura problema? Nu stiu daca numarul asta merge si in Roaming. Si...avand in vedere ca nu poti sa faci niciun apel, s-ar putea sa se inchida telefonul si in cazul asta, la fel ca si in cazul apelurilor normale. Dar poti incerca. Ceea ce cred ca trebuie facut in cazul tau este sa iei legatura cu cineva de la Orange, care sa se poata uita peste cont. Si aici ai cateva variante: 1. la telefon, sunand la +40 374 300 300 (practic numarul de Relatii Clienti 300, doar ca apelabil atat national cat si international). Si poti suna de pe orice numar de telefon. Preferabil unul pe care ai minute internationale suficiente sau minute in roaming (deci nu numarul cu probleme). 2. pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) 3. mail...dar mai bine nu. Se raspunde foarte greu pe mail. Si daca ai ceva de clarificat, conversatia o sa dureze o vesnicie. Deci nu-ti recomand varianta asta.
Client Orange

Marius_093
Începător
Salut! Multumesc pentru raspuns, am incercat varianta cu optinune am incarcat on line dar nu primesc nici mesaj de confirmare Roamingul e activat dar degeaba nu pot suna pe numarul acesta de pe numarul meu, La 150 am trimis mesaj deoarece a intrat pe Ee si la ei asa spune pentru a a afla numarul dar nu se trimite mesajul, telefonul pare ca ar avea semnal dar nu pot face nimic cu el Voi incerca si varianta cu credit dar cred ca va fi degeaba

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Text “number” la 150 se aplica daca esti client EE. Altfel spus, daca ai un SIM cumparat de la ei. Nu daca esti in roaming in reteaua lor. Tu esti client Orange RO, nu EE. Deci e normal sa-ti dea eroare. Cum ziceam, pentru Orange RO, apel la 222, si selectezi optiunea 2. Asta presupunand ca acel numar functioneaza si in roaming. Cat despre incarcare, tie iti trebuie incarcare cu credit, nu cu optiune cu beneficii incluse.
Client Orange

Marius_093
Începător
Voi incarca cu credit, incerc sa sun la numarul respectiv, te voi anunta diseara, Multumesc deocamdata