anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum dezactivez o optiune Go Moldova Plus?

JaneDoe774
Junior

Buna dimineata! Am activat din contul meu de abonament Orange o cartela PrePay, a fratelui meu, cu optiunea Go Moldova Plus, crezand ca are roaming si internet inclusiv pentru SEE. Avand in vedere ca fratele meu nu va calatori in Rep. Moldova, ci in UE, cum pot dezactiva acea optiune ? Scrie ca nu se poate dezactiva si pierd 6 euro degeaba :((

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@JaneDoe774: Doar luând legătura cu un consultant Orange (click aici) vei putea transforma opțiunea în credit. Dezactivarea manuală de pe cont a opțiunii va conduce la pierderea posibilității de recuperare credit. Succes. 

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca din My Orange nu se poate, incerca sa iei legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici. Macar sa-ti returneze cei 6 euro.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@JaneDoe774: Doar luând legătura cu un consultant Orange (click aici) vei putea transforma opțiunea în credit. Dezactivarea manuală de pe cont a opțiunii va conduce la pierderea posibilității de recuperare credit. Succes. 

JaneDoe774
Junior

Va multumesc mult! Asa am sa fac, astazi chiar, si voi posta rezultatul.

FLo1
#StarMember

@JaneDoe774: Ai luat legătura cu un consultant Orange? Ai reușit să convertești opțiunea/ recuperezi creditul? Te așteptăm cu actualizări ale situației descrise. Numai bine.

Le-am scris de pe formularul de contact. Deocamdata nu am primit niciun raspuns. Mai astept. 

JaneDoe774
Junior

Am fost sunata acum cca 30 de minute si mi s-a spus ca imi vor dezactiva acea optiune si ca imi vor ramane banii pe cartela drept credit. Partea mai putin placuta pentru mine (desi nu am ripostat cu nimic, de obicei prefer sa tac decat sa-mi dau drumul la gura fara sa ma gandesc bine ce fac/zic) a fost ca operatorul m-a anuntat ca acest lucru este singura exceptie, in sensul ca a doua oara daca se mai intampla, nu ma vor mai ajuta cu nimic. Si a spus-o asa, pe tonul acela cu care un profesor sever isi cearta elevul care a gresit si el, o data. Dupa vreo 25 de ani de cand sunt in aceasta retea, se pare ca atata merit (din cate imi amintesc eu, in 1999 sau 2000 mi-am luat primul telefon mobil, un Alcatel, si un abonament Dialog. Costa 20 de dolari si aveam 30 de minute naționale pe luna pe vremea aceea! Dar ce mandra eram ca-mi puteam permite abonament si cat ii mai persiflam pe cei cu cartela PrePay ori de cate ori aveam ocazia :)))) ). 

In mod normal nu se poate "transforma" o optiune in credit. Poate ar fi bine daca ar exista o optiune direct in My Orange pentru asta...dar implementarea nu cred ca e atat de usoara, pentru ca intotdeauna exista sanse sa fi consumat din resursele incluse in acea optiune. Chiar si foarte putin. Si da, de obicei procedurile astea sunt exceptii. Acuma, tonul e alta treaba, si e o problema de training intern, dupa parerea mea. :))

Pe de alta parte, eu unul nu recomand nimanui abonamentele, decat daca nu exista alta solutie. Din punctul meu de vedere, "avantajele" unui abonament nu justifica dezavantajele, in special daca vrei sa inchizi abonamentul inainte de termen. Nu merita tot stresul, toata bataia de cap si toti nervii pe care ii vei acumula in perioada aia. Dar hei, asta e doar parerea mea. Sunt sigur ca sunt si foarte multi clienti multumiti de abonamentele lor. Eu insa, si in special uitandu-ma la toate problemele raportate in Comunitate pe tema asta, nu pot recomanda asa ceva.

Client Orange

Păi eu am propus solutia pe care mi-a spus-o aici FLo1. Daca un user știa de ea, înseamnă că nu e chiar așa o excepție de mare 🙂 cât despre acea opțiune, nu era nimic consumat din ea, pt că persoana nu a călătorit deloc în Rep. Moldova, opțiunea era exclusiv pt R.M., nici in tara la noi nu e valabila.

In alta ordine de idei, eu nu am vazut niciodata avantajele unei cartele prepay. Daca pui 10 euro, credit, si consumi 8, cei 2 euro ramasi nu se reporteaza, din cate stiu eu, ci ii pierzi in luna urmatoare. Deci cartela prepay este tot un fel de abonament, numai ca trebuie sa o reincarci mereu la, sau inainte de, o aceeasi data.

Nu am avut niciodata prepay, ci numai abonament. Iar acum am minute si sms nelimitate in orice retea din Ro, internet cât cuprinde (chiar am fel de fel de bonusuri) si 600 de minute in roaming. SI aveam un abonament de 4 euro, vechi, pe care foarte mult timp nu l-am schimbat. Am luat unul ceva mai scump acum cativa ani ca sa-mi iau un telefon nou la pret redus, insa acum iau telefonul de pe emag si nu ma mai complic cu abonament marit.

🙂 Ma bucur ca ai adus in discutie reincarcarile de la prepay.

Daca analizam lucrurile strict pe partea de costuri, un abonament de 6 euro (doar un exemplu) si un prepay incarcat cu 6 Euro au costuri absolut identice. 6 Euro. Diferenta e in TVA. La unul ai TVA inclus, la celalalt vei plati 6 euro pentru 5 euro de exemplu, pentru ca aprox 1 euro va fi TVA-ul. Dar ca idee, costurile sunt aceleasi. De asemenea, pentru operator, un abonat care isi plateste in fiecare luna factura si un prepay care isi incarca in fiecare luna nu sunt in niciun fel diferiti. Amandoi reprezinta o sursa de venit. Diferenta e ca la una dintre ele (abonament) au mult mai mult control datorita acelui contract pe care trebuie sa-l semnezi, pe cand la prepay nu.

In afara de faptul ca resursele nu se reporteaza la prepay, nu vad niciun dezavantaj. In plus, daca nu consumi resursele din optiunea de 10 euro (in exemplul tau), de ce nu incarci cu 8? :)) Ce rost area sa incarci cu mai mult daca nu ajungi niciodata sa consumi atat de mult?

In plus, nu am nevoie sa se reporteze niste resurse pe care oricum nu ajung sa le consum. Nu ma incanta cu nimic ca le am acolo, daca oricum nu ajung niciodata sa beneficiez de ele. Sunt la fel de "pierdute" si intr-un caz si in celalalt. Cu ce ma incanta ca am internet "nelimitat" daca niciodata nu ajung sa consum mai mult de 3GB/luna? Cu ce ma incanta ca am zeci/sute de mii de minute nationale daca n-am cu cine vorbi atat? Nu cumva platesc constant pentru ceva de care nu beneficiez?

De asemenea, nu stiu sa ai optiunea de a nu plati abonamentul intr-o luna. Deci, si intr-un caz si in celalalt, tot trebuie sa faci o plata. Ca e factura sau reincarcare prepay, ce diferenta face? Banii aia oricum pleaca din buzunarul tau, si intra in buzunarul operatorului.

Diferenta (si e una destul de mare) e ca daca nu platesti abonamentul, el se suspenda, si dupa ceva timp, incepi sa primesti telefoane de la recuperatori. Lucru care nu se va intampla niciodata la prepay. La prepay, lucrurile sunt mult mai simple. Nu platesti, nu primesti. Si imi place asa. Mi se pare cel mai corect asa. Plus ca, imi ofera libertatea de a parasi reteaua cand doresc. Nu plec cand ma lasa operatorul, in marinimia lui, si dupa ce-i achit tot felul de "despagubiri". Plec cand vreau eu.

Iar pentru telefoane, intotdeauna am preferat varianta cu card de credit, dobanda zero, telefonul necodat, ne-brand-uit. Din nou, curat, simplu, fara alte obligatii.

Client Orange

Da, vezi? Fiecare priveste lucrurile din punctul sau de vedere, tu ai enumerat avantajele prepay care pe mine nu ma intereseaza. 

Eu sunt genul de client fidel. Vreau sa am telefon ca sa vorbesc, nu ca sa schimb numarul si reteaua cand am chef. Nu am avut aproape niciodata chef sa ma schimb in alta parte (au fost cel putin doua momente cand m-am suparat tare de tot pe Orange, dar e o alta discutie), si repet, asta este felul meu de a fi. Nu ma intereseaza costurile neaparat (iti dai seama, daca plateam 20 de dolari lunar pt juma' de ora de convorbiri! :))) si tot nu-mi doream cartela, iar pe atunci existau reportari inclusiv la abonament, minutele ramase se reportau pe luna urmatoare, iar la cartela, creditul ramas). O singura data mi-am suspendat eu abonamentul pt 3 luni, se putea asta candva, era dupa o excursie in care mi-a fost incarcat contul cu internet - asa cred eu - si trebuia sa platesc o suma foarte mare de bani, pe care nu o aveam pe loc. Mi-am suspendat abonamentul pana am platit ceva ce, de fapt, nu consumasem. Am vrut atunci sa dau Orange in judecata, dar nu puteam demonstra ca in ziua cand mi-au bagat ei internet pe gat, eu fusesem intr-un optional de o zi, eram in Spania, si nu folosisem laptopul (cu ceva ce acum se numeste hotspot mobil) deloc, iar pe telefon nu aveam nevoie de net, dar nici nu erau telefoanele de acum.

Altfel, ca abonat am avut multe bonusuri care la prepay nu exista: telefoane la preturi foarte mici (pana in februarie curent, cand mi-am luat telefon de pe emag in rate cu card de cumparaturi, nu am platit niciodata mai mult de 2-300 de lei pe un telefon care in realitate costa cel putin dublu), puncte ThankYou pe care multa vreme le puteam folosi ca sa platim factura, puncte TY care se adunau la fiecare 60 de minute vorbite din apelurile primite, si câte si mai câte. Din pacate, in prezent nu prea mai sunt bonusuri, si imi pare rau pt ca sunt client Platinum si ar trebui sa beneficiez de multe facilitati pe care nu le văd.

Da, ma intereseaza să am mult internet pt ca sunt dependenta si lucrez mult pe net, si in afara serviciului dar si in timpul orelor de la serviciu. Consum cam 20 GB din cei 50 pe care-i am, inclusiv in roaming. As putea sa renunt la internetul de acasa, fostul Telekom, ca si asa nu e prea buna reteaua, niciodata n-a fost. Si acum cand scriu, sunt pe hotspot mobil, nu pe netul fix. 

Dar altceva vreau sa spun. Desi nu are legatura neaparat cu discutia de mai sus. Nu inteleg de ce la noi in tara este cu totul altfel decat in alte tari din UE. Am rude in Ungaria. Acolo pui cat credit vrei tu pe o cartela prepay si vorbesti pana se termina banii, nu numai 30 de zile si apoi reincarci. Pui un credit de 10-15 euro cu care vorbesti cam 6-7 luni fara probleme, nu dispar de-acolo dupa o vreme. Si e mult mai ieftin decat in Ro. Si cu roaming in mod automat, fara sa-l activezi de pe telefon sau sa-i ceri asta operatorului. Singurul lucru limitativ acolo este ca o cartela prepay se cumpara pe baza de buletin si nu se poate achizitiona daca nu esti cetatean maghiar. 

 

Asa ca eu, oricand, "votez" cu abonamentul, nu cu cartela prepay 🙂

Mersi frumos pentru ca ai impartasit cu noi experientele placute (si mai putin placute) de la abonament. 🙂

Partea cu fidelitatea o inteleg perfect. Si cu toate ca am zis ca vreau sa am libertatea sa ma mut cand vreau, unde vreau, nu inseamna ca sunt genul care se muta de la un operator la altul in fiecare saptamana. Nici pe departe. :))) Am fost client Vodafone foarte mult timp. Si am cativa anisori si in Orange. De la Vodafone am plecat pentru ca m-am rugat de ei vreo 6 ani sa rezolve niste probleme de semnal. Nu au facut-o, motiv pentru care am fost nevoit sa caut alternative. Nu am plecat pentru ca asa am simtit eu intr-o buna dimineata. Am plecat de nevoie. Pentru ca devenise suparator sa vorbesc la telefon. Se intrerupea, se inchidea, nu se facea apelul, si tot asa. Si intr-un final am gasit o alternativa. La Orange.

Idee e ca oamenii in general nu pleaca de unde se simt bine. Si, dupa parerea mea, lucrul asta e valabil indiferent ca esti client Prepay sau abonat. Loialitatea fata de un operator sau altul nu are legatura (din punctul meu de vedere) cu tipul de servicii contractate, ci cu nivelul de multumire pe care il ai. Daca esti multumit, nu ai de ce sa pleci. Iar daca nu esti, vei pleca oricum. Diferenta e ca la abonament...lucrurile sunt un pic mai dificile in caz ca vrei sa pleci. Nu imposibil, binenteles. Dar mai dificil, datorita naturii abonamentelor.

Si da, cu siguranta sunt si avantaje la abonamente. Nu la orice abonament. Cum ar fi punctele Thank You din cate stiu au nevoie de abonament de o anumita valoare, de exemplu. Dar la un abonament de genul celui pe care l-ai avut tu, cu siguranta exista avantaje. 🙂 Nu neg asta. Fiecare dintre noi are sistemul lui de valori si apreciaza mai mult sau mai putin anumite lucruri. E normal sa vedem lucrurile diferit. Si e foarte bine ca suntem diferiti. In felul asta, fiecare are ocazia sa inteleaga si sa afle lucruri noi, experiente noi, de la celalalt. 🙂

Inca o data, mersi frumos pentru timpul acordat scrierii mesajului de mai sus. Mi-a facut mare placere sa-l citesc. 

O seara frumoasa in continuare, si numai bine! 🙂

Client Orange

Atunci imi cer scuze, credeam ca esti o persoana careia ii place sa-si schimbe des numarul de telefon si reteaua din varii motive sau din distractie.
Daca nu mi-am pus problema sa plec in alta retea, nici nu ma deranjeaza dificultatea cu care pot sa fac asta.
Nu am fost clienta Vodafone sau Zapp. Urasc din tot sufletul reclamele (nu stiu de ce, pur si simplu nu le sufar) si Vodafone, fost Connex, avea acum 25 de ani reclame atat de agresive (adica date atat de des la tv incat si acum imi amintesc perfect reclama plina de culoarea verde si de textul: Connex go, ce-i al tau, e-al tau!) incat n-am stat pe ganduri cand a fost sa-mi iau un telefon mobul, m-am dus cu toata inima la Dialog, care parea sa fie atunci o companie mica si perdanta in fata lui Connex (iau partea celor slabi :))) )

Nu stiam ca punctele TY se acorda daca ai un abonament cu o anumita valoare, poate doar la clientii noi. Eu am beneficiat intotdeauna de ele, desi acum am un abonament de 10 euro, insa nu prea ai ce sa faci cu ele acum. Poti sa cumperi ceva din magazinul online, si punctele TY au o anumita valoare, sau poti sa mergi la un centru Orange (cand mi-am schimbat Huawei-ul cu un Samsung m-am dus sa-mi transfere datele, lucru care nu s-a putut nici in ruptul capului, fir'ar el de Huawei :(( ) si sa-ti ia din punctele TY ca sa platesti serviciul celor de-acolo.

Multumesc si eu ca ai avut rabdarea sa citesti pana la capat si ca mi-ai tinut companie 🙂
O seara placuta iti doresc!

JaneDoe774
Junior

P.S. deocamdata schimbarea nu apare in contul meu de pe site. 

Pe MyOrange se actualizează cu puțină întârziere. Dar dacă ai confirmarea conversiei în credit e ok. Numai bine.