anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Chemarile sunt blocate

Gio3
Începător

Bună,
Am o cartelă Orange PrePay și sunt în Germania (roaming SEE). Am următoarele probleme:
1. Am activat blocarea apelurilor de ieșire și mi se cere un cod de 4 cifre pentru a-l dezactiva. Nu cunosc acest cod sau PUK-ul. Vă rog să-mi furnizați codul sau să dezactivați blocarea.
2. Am reîncărcat 8 euro, dar nu am internet și nu primesc SMS pentru codul *133#.
3. Am o opțiune cu roaming SEE valabilă până la 03/08/2025, dar nu primesc apeluri (prietenul meu aude telefonul sunând, dar eu nu văd/aud apelul).
4. Folosesc un telefon Redmi Note 14 5G, care are și probleme de repornire.

Vă rog să verificați starea contului meu, să activați o opțiune cu minute și date în roaming SEE și să-mi oferiți codul pentru deblocarea apelurilor. Vă mulțumesc!

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

Salut @Gio3 și bun găsit în Comunitatea Orange. Despre situația ta și pentru a înțelege situația în care te regăsești îți recomand acest tutorial: [Tutorial] Detalii de luat în considerare când plecăm sau ne aflăm în roaming 1. Pentru acele configurări se cere confirmarea cu PIN2, care implicit este ca și PIN1, adică 0000. Codul PUK îl regăsești atât în MyOrange cât și apelând *100# SelfCare sau Chatbot-ul Djingo.

2. Prin ce metodă ai reîncărcat 8euro? Aflandu-te în roaming, fără roaming activat NU poți primi sau trimite mesaje. Deci verifică statusul roamingului din MyOrange sau cu apel la *100#

3. "Am o opțiune cu roaming SEE valabilă până la 03/08/2025", dar astăzi este 05.08.2025, deci opțiunea a expirat, iar cei 8euro te ajută doar pentru activarea manuală a roamingului. Pentru o opțiune cu resurse în SEE ai nevoie de minim 12euro pe cont (dacă activezi opțiunea din MyOrange).

4.Telefonul e ok, nu ar trebui să ai probleme în utilizarea resurselor de minute/date mobile. Doar să activezi o opțiune în acest sens.

Te aștept pe topic pentru alte detalii sau clarificari. Pe curând. 

MihaiC99
Campion

Salutare!

1. În ceea ce privește codul de blocare a apelurilor, este necesar să contactezi Serviciul Clienți Orange pentru a-l reseta. Poți face acest lucru telefonic la +40374300300 sau, dacă nu poți efectua apeluri, prin chat-ul din aplicația My Orange. Ciudat este faptul că parola este cerută atât  pentru activarea cât și pentru dezactivarea serviciului.

2. Încărcarea cartelei cu credit nu activează automat roamingul. Pentru a utiliza creditul în roaming, trebuie să activezi manual opțiunea "Roaming din credit" din secțiunea Roaming a contului tău My Orange. Odată activată, vei fi tarifat la tarifele standard până la epuizarea creditului.

3. Presupun că ai vrut să scrii 03.09.2025 ca dată de expirare a opțiunii. În acest caz, îți recomand să selectezi manual o rețea disponibilă în zona în care te afli, apoi să repornești telefonul. Verifică și ca roamingul să fie activat atât în aplicația My Orange, cât și în setările telefonului. Atenție la politica de utilizare rezonabilă a serviciilor în roaming

Daca te afli de o perioada mai lunga in afara țării și ai un consum mai mare in afara decât în țară (2-3 luni), resursele aferente opțiunilor activate devin inutilizabile (ar trebui să primești un SMS în acest sens). Opțiunile disponibile pentru germania le găsești in linkul de mai jos în secțiunea prepay.

https://www.orange.ro/roaming/germania/ 


4. Pentru a exclude o eventuală problemă legată de telefon, poți introduce SIM-ul într-un alt dispozitiv și testa funcționalitatea.

O zi frumoasa!

DanielaH
Moderator

@Gio3, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.