anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela nu mai funcționează în roaming

Ionut53
Începător
Salut...Am și eu o problemă de o oră cu cartela mea Orange... menționez că am abonament și sunt plecat în afară de o lună și câteva zile...Dacă incerc sa sun pe cineva îmi spune că trebuie să îmi reîncarc contul pentru a face așa ceva...Nu știu ce să mai fac mă chinui de o oră cu ea și nu merge absolut nimic..Am roamingul activat dar degeaba...nici datele mobile nu funcționează..Va rog frumos sa mă ajutați
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar probabil ai depășit limita rezonabilă a resurselor în roaming și din acest motiv ai problemele respective. Poți încerca să te conectezi la altă rețea parteneră, să dai restart la telefon, iar dacă tot nu vrea, poți să scrii pe Chat Djingo despre problemă și dacă nu este ce ți-am spus, vei fi ajutat de un consultant Orange, dar asta se va întâmpla probabil mâine. Trebuie să îți verifice contul și trebuie să le dai datele sau să fii logat in My Orange când le scrii Succes!

FLo1
#StarMember
@Vio73: Abonamentele nu sunt prepay. @Ionut53: abonamentul tău permite în cazul terminării resurselor incluse în abonament să consume contra cost (credit)? E posibil fie să fi depășit limita de consum rezonabil în roaming SEE, fie să fi terminat resursele alocate în abonamentul tău în roaming SEE, iar conform configurării contului să nu permiți tarifarea suplimentară contracost. Se impune o analiză a contului și o discuție cu cei de la suport clienți. Modalitatea de conract o regăsești pe www.orange.ro/contact.

Ionut53
Începător
da îmi permite sa fac cost suplimentar și nu am o limită....adică pot face și 200e pe lună

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ia legătura cu ei, pe Chat Djingo și poate reușești să rezolvi cumva. Baftă!

DanielaH
Moderator
@Ionut53, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?